Digitalizarea din actuala perioadă este uimitoare, iar cele mai
recente tendințe și schimbări de pe scena mondială schimbă continuu
peisajul experiențelor digitale. 2024 promite să fie un alt an atât
în transformări, cât și în perturbări.
Având în vedere dominația DXP-urilor, aici sunt câteva dintre
tendințele de top din 2024, care vor defini și dezvolta viitoarele
interacțiuni digitale:
1. Funcționalitate cuprinzătoare pentru experiența clienților
DXP-urile oferă capabilități complete de experiență end-to-end,
oferind suport continuu clienților. Un singur DXP acționează ca un
catalizator esențial pentru reflectarea angajamentului strategic al
unei organizații de a alinia afacerile, marketingul și tehnologia –
cheie pentru formularea de strategii digitale sinergice pentru
viitor.
2. Integrare accelerată pentru inovare
DXP-urile evoluează pentru a se integra perfect cu tot mai multe
sisteme complexe, pe măsură ce organizațiile acordă prioritate
ecosistemelor tehnologice unificatoare. Această prioritizare
ilustrează rolul important pe care îl joacă DXP-urile în promovarea
coerenței platformei, îmbunătățirea eficienței operaționale și
creșterea avantajului competitiv. În același timp, DXP-urile devin
scalabile și adaptabile, cu suport încorporat pentru strategiile pe
termen lung. Aceasta face integrarea un factor de inovare,
organizațiile putând să modeleze planuri în mod practic în jurul
unui DXP.
3. Securitatea open-source
Tot mai des, organizațiile caută soluții open-source pentru
securitatea viitoare. Soluțiile open-source previn „blocajul” adus
de un singur furnizor datorită flexibilității lor. Adoptarea mai
extinsă a DXP-urilor open-source semnalează o eră atât a
adaptabilității pe termen lung, cât și a securității
consolidate.
4. Experiențe digitale transformatoare centrate pe cloud
Experiențele digitale centrate pe cloud subliniază nu numai rolul
esențial al cloud-ului în viitor, ci și modul în care companiile
redefinesc modul în care concep, implementează și optimizează
interacțiunile digital.
5. Schimbări majore ale modelului de afaceri
Pe măsură ce modelele tradiționale B2B sau B2C se îndreaptă către
abordări B2B2C, DXP-urile vor juca un rol esențial în adoptarea
acestor dinamici în schimbarea pieței. DXP-urile se evidențiază
prin adaptabilitate, facilitând tranziții fără întreruperi și
oferind o bază tehnologică pentru navigarea de succes între modele
de afaceri.
6. Extinderea experiențelor digitale bazate pe informații pe
canale
Conținutul este încă rege într-o eră a călătoriilor digitale.
DXP-urile permit companiilor să folosească crearea de conținut și
instrumente precum bloguri, videoclipuri și baze de date pentru a
stimula implicarea, educarea și încrederea utilizatorului. În plus,
DXP-urile ajută la organizarea conținutului pe canale precum text,
chat video și rețele sociale, pentru a se potrivi preferințelor
utilizatorilor moderni.
7. Integrarea AI și Machine Learning
Utilizarea inteligenței artificiale și a învățării automate atât
pentru predicțiile despre preferințele comportamentale, cât și
pentru automatizarea proceselor va fi cheia pentru înțelegerea
modului în care se comportă utilizatorii. DXP-urile se integrează
cu aceste capabilități pentru a optimiza experiențele la diferite
puncte de contact.
8. Experiența muncii de distanță și hibride
Trecerea post-pandemie de la munca de la distanță la modelele
hibride va continua să influențeze interacțiunile digitale.
DXP-urile vor acoperi aceste nevoi susținând colaborarea,
comunicarea și productivitatea fără întreruperi în cadrul echipelor
distribuite.
În prima parte ale 2024, peisajul digital se află într-o stare de
transformare fără precedent, DXP-urile fiind motorul. Aceste opt
tendințe marchează schimbări semnificative în modul în care
întreprinderile conceptualizează și oferă interacțiuni digitale. Pe
măsură ce organizațiile din întreaga lume adoptă aceste tendințe,
vor fi și mai multe transformări și perturbări în viitor.
Prin parteneriatul cu Liferay, SolvIT Networks aduce în România, pe
lângă unul din cele mai avansate portale din piață și un portofoliu
vast cu servicii de înaltă calitate, specializate în implementarea
și personalizarea avansată a portalelor pe nevoile clienților.