Cel mai recent proiect dezvoltat de către Samsung în parteneriat
cu grupul de companii IULIUS a presupus instalarea la intrarea
principală a Iulius Mall Cluj-Napoca a unuia dintre cele mai mare
ecrane LED Oudoor Samsung din Europa. Noul ecran LED folosește
tehnologie de ultimă generație Samsung pentru a asigura o
experiență vizuală excepțională pentru toți vizitatorii centrului
comercial, definind astfel viitorul industriei de retail în zona de
inovație a soluțiilor de afișare, permițându-le companiilor să
dispună de o multitudine de posibilități de comunicare,
personalizare și eficientizare.
Acest proiect ilustrează modul în care soluțiile de afișare
digitală pot transforma orice tip afacere și debloca noi
oportunități.
„Proiectul nostru cu IULIUS este un exemplu al modului în care
soluțiile de afișare digitală Samsung transformă și modernizează
spațiile comerciale. Prin intermediul acestora, retalierii pot
oferi cumpărătorilor experiențe personalizate, interactive și
eficiente, pot administra centralizat conținut, actualizându-l în
timp real, și pot analiza date esențiale pentru comunicări cât mai
relevante. Acest proiect ilustrează viziunea companiei în ceea ce
priveste piața de Digital Out of Home, deoarece consumatorul devine
parte a unei experiențe vizuale extraordinare încă de la intrarea
în centrul comercial, oferindu-i acestuia o imersie în conținutul
digital al ecranului,” precizează Flavius Istrate, Channel Sales
Manager Central Eastern Europe, Samsung Electronics.
„Locaţia în care am amplasat noul ecran de 203 mp este strategică,
având 14,5 milioane de vizite într-un an şi peste 12.700 de clienţi
în medie, într-o zi obişnuită, doar pe această intrare. Mai mult,
în perioadele în care găzduim evenimente de anvergură în Iulius
Parc, precum Street Food Festival, atunci când avem staţia de
transport către Electric Castle sau punctul de ridicare a
brăţărilor pentru festivalul UNTOLD, înregistrăm o creştere a
traficului de 33%. Tocmai de aceea, proiectul a reprezentat o etapă
importantă a parteneriatului cu Samsung, demarat în 2019, prin care
ne dorim să avem posibilitatea de a comunica contextual,
îmbunătăţind experienţa de shopping a clienţilor”, a declarat
Bogdan Bălteanu, Head of Media Sales IULIUS.
Noul ecran LED outdoor Samsung instalat la Cluj-Napoca este
conceput pentru a funcționa în orice condiții. Cu o luminozitate
constant ridicată, ecranul oferă experiențe vizuale clare și
strălucitoare, indiferent de vreme. Datorită componentelor
eficiente energetic, consumul de energie este redus cu până la 25%
față de modelele anterioare Samsung, operând la mai puțin de 700
W/mp.
Ecranul LED instalat la Cluj-Napoca se alătură celorlalte proiecte
de digitalizare implementate în rețeaua națională de centre
comerciale din portofoliul IULIUS. Până la sfârșitul anului,
numărul acestor ecrane va crește la 384, acoperind o suprafață
totală de 1.400 mp, comparativ cu cele 183 de ecrane și 789 mp
existente în prezent.