În 8 luni de la lansare, Salt Bank a atras peste 330.000 de clienti. Peste jumatate dintre acestia (53%) provin din orasele mari ale tarii, aproape 3 din 10 au venituri medii pe gospodarie mai mari de 15.000 lei si folosesc aplicația preponderent pentru plati la supermarketuri, restaurante sau calatorii.
Interesant este că 74% dintre clientii Salt Bank au studii superioare, cu 12 procente in plus fata de media de 62% a populatiei bancarizate din Romania cu varste cuprinse intre 18-55 de ani. Mai mult, 15% dintre clientii Salt Bank sunt manageri ce coordoneaza echipe de minim 6 persoane.
In medie, clientii si-au alimentat (top-up) conturile cu o medie de 1,008 lei. Tranzactiile la supermarket domina topul platilor facute de clientii Salt cu cardul, de 4 ori mai mult decat tranzactiile la restaurante si fast-food-uri, care ocupa locul al doilea in clasament.
Alte tranzactii predominante in topul platilor cu cardul au fost pentru pentru articole vestimentare sa...