Ceva inedit: o plianta Comturist din 1983, aratand ce se putea cumpara pe valuta. Clintela ar fi fost extrem de limitata insa era mai mult vorba de straini locuind in Romania (unii chiar cumparau Dacii in anii 80). Contine imagini rarisime cu prototipul Dacia Sport, prototipul Dacia 1420, si prima generatie de ARO 24.Referitor la preturi, aflam ca "la 19 mai 1989, Nicolae Ceauşescu a aprobat o ajustare a preţurilor de vânzare a autoturismelor româneşti în străinătate. Liderul P.C.R. a primit, în acest sens, de la Ministerul Industriei Constructoare de Maşini, un raport cu următoarele propuneri de preţ: „Dacia 1310” şi „Dacia 1410” – 2.600 de dolari; „Dacia 1320” – 3.150 de dolari; „Dacia” break – 2.800 de dolari; „Dacia” camionetă – 2.875 de dolari; „Oltcit” – 2.700 de dolari; „Aro 10” – 3.825 de dolari; „Aro 24” Diesel – 5.000 de dolari; „Aro 24” cu motor tip Otto – 4.300 de dolari; colecţie CKD „Dacia” – 2.450