Regista a ajuns la 1200 de clienți instituționali de pe teritoriul țării

La finele anului 2023, Regista a ajuns la 1200 de clienți instituționali de pe teritoriul țării, în creștere cu 30% față de anul 2022. Și cifra de afaceri a crescut cu 51% față de 2022.

Pe parcursul anului 2023, compania a demarat parteneriate cu peste 200 școli, licee și instituții de învățământ superior din România, o creștere cu 73% față de 2022 a portofoliului în zona educațională.

Cel mai folosit modul din suita Regista rămâne cel de registratură electronică, aflat în pachetele de colaborare pentru toți clienții soluției. În topul folosirii modulelor, urmează cele de e-Guvernare (folosit de 68% dintre clienți) și de Plăți online (folosit de 9% dintre clienți).

CITEȘTE ȘI: Regista oferă sprijin gratuit primăriilor încă nedigitalizate

Cea mai semnificativă creștere în privința unui modul a înregistrat-o în 2023 noul modul de identificare a identității la sediul instituției, folosit acum de pes