Trendyol a vândut peste 1,6 milioane de articole de Black Friday

Trendyol a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie locală de Black Friday, desfășurată între 5 și 10 noiembrie. În această perioadă, platforma a fost accesată de peste 3,2 milioane de vizitatori unici, înregistrând o creștere de aproape 50%.

Mai mult, Trendyol a fost cea mai descărcată aplicație mobilă din România, ocupând prima poziție în principalele magazine de aplicații între 5 și 10 noiembrie. Vârful comenzilor a fost înregistrat pe 8 noiembrie, cu o creștere de patru ori comparativ cu vinerea precedentă.

Cele mai comandate produse de către clienții români au fost puloverele, rochiile și hanoracele. În timpul campaniei de Black Friday, cele mai multe comenzi au fost plasate din marile centre urbane, cu București pe primul loc, urmat de Cluj-Napoca și Constanța.

CITEȘTE ȘI: Zitec a avut venituri în creștere cu peste 50% în acest an

Promoția de Black Friday a Trendyol a fost promovată de peste...