Oamenii sunt deja motivati!... 363
- Marketing
- 14-10-2015 14:25
...
Citește mai departeUn site de user recordings pe care ti-l recomand este MouseFlow. ===> Nu mai trebuie sa faci o gramada de sedinte de brain storming pentru a ghici pe fac potentialii clienti dupa ce ajung pe site. Acum poti afla adevarul gol golut. Desi Google Analytics este foarte bun, totusi n
Citește mai departeDe exemplu, cineva vrea sa slabeasca. Avatar: Alina, varsta 30-40 de ani Vrea sa slabeasca Fantezie irationala: Vrea sa imbrace blugii pe care ii avea in liceu pentru ca vrea sa atraga tipul de barbati pe care ii atragea atunci. Frica: daca nu slabeste, sotul o va parasi va fi singura si oamenii o vor judeca Oamenii nu o vor implica in diferite activitati pentru ca este grasa Dorinte: Dupa ce imbraca blugii (care sunt cu cateva numere mai mici) si se plimba pe strada, toata lumea o va admira, chiar si Brad Pitt va fi atras de ea. Trebuie sa te gandesti la exemple specifice, targhetate.
Citește mai departeDe exemplu, o femeie vrea sa slabeasca. Dorinta: vrea sa fie mai atractiva Frica: ii este frica de faptul ca daca nu va slabi, sotul o va insela. Trebuie sa pui accentul pe motivele irationale. Uita-te la reclamele la McDonals, si la cafea. Nu vei gasi nimic logic. Trebuie sa faci Avatarul Clientului. Sa descrii clientul, sa il cunosti mai bine. Trebuie sa te gandesti ce au in comun toti clientii tai si sa pui toate acele caracteristici impreuna. Toate acele caracteristici vor de
Citește mai departeCe vinzi tu de fapt? Oamenii sunt irationali. Ei cumpara pe baza emotiilor si le justifica cu logica. Trebuie sa sti ca oamenii vor plati de 2 ori mai mult pentru a inlatura o durere decat pentru a obtine un beneficiu. Lamborghini nu vinde masini, vinde ideea de exclusivitate, Rolex nu vinde ceasuri, vinde senzatia de lux. Oamenii se duc in club pentru a consuma bauturi care costa mai mult decat in supermarket? Crezi ca ei nu stiu ca pot gasi acea bautura la un pret mult mai mic? Deci nu este vorba despre preturi, ci despre dorintele si fricile irationale ale oamenilor. Promoveaza cumva cluburile acele bauturi sau ideea
Citește mai departeDaca vrei sa vinzi mai mult, trebuie sa pui accentul pe beneficiile produsului, nu pe caracteristici. Un exemplu scurt ar fi beneficiului aerului conditionat de la masina. Aerului conditionat raceste aerul din masina. Dar de ce vor oamenii ca aerul din masina sa fie mai rece? Cum se va schimba viata lor dupa ce vor avea aer conditionat in masina? Beneficiul aerului conditionat este ca intr-o zi foarte calduroasa, poti sta relaxat in masina si te poti racori, fara sa te incomodeze caldura de afara si sa te faca sa transpiri si sa iti patezi hainele. Deci ce vor clientii sa evite, prin folosirea aerului conditionat?
Citește mai departe• Foloseste o intrebare in titlul blogpostului • Incepe postul cu o poveste • (re)Adreseaza problema sau intrebarea principala • Da o lista scurta (bullet point style) de solutii sau pasi catre solutie • Explica solutia si pasii pe care trebuie sa ii implementeze • Da-le o resursa care ii poate ajuta sa obtina rezultate mai rapide, mai multe • Poti adauga un link catre acea resursa
Citește mai departeWant to create a killer ebook cover but don't want to pay for it? Try ...
Citește mai departe