De fapt, e vorba de bărbatul care, tocmai fiindcă n-a avut nici o femeie, se lăuda că a avut grămezi.Că așa suntem noi, humanoizii ăștia orgolioși, ne acoperim tocmai lipsurile în penele laudei de sine.Eu știu că reclamele obișnuiesc să treacă sub tăcere punctele slabe ale produsului,dar nu știam să insiste stupid tocmai pe punctul vulnerabil !Ceea ce se întâmplă totuși cu reclama care mă amuză pe mine.Fiindcă de-un bărbat vocal dintr-o reclamă e vorba aici.Mai precis de unul care spune că el a sedus multe femei : intelectuale, alergătoare, drăgălașe.Și pe toate le-a cucerit cu un pahar de vin sec din gama-nu-știu-care.Zău așa, ori e prost copywriter-ul responsabil de reclama asta,ori copywriter-ul crede că publicul-țintă e prost (situație din care se desprinde aceeași concluzie cu cea de mai sus).Câte femei știți care să fie băutoare de vinuri seci ?Eu una nu știu nici una.Nu-i vorba doar de mine,dar la un sondaj rapid printre prietene a