Cum pot centraliza informatia din mai multe celule in Excel? Vezi ca vreau sa fie pe randuri diferite.
Rar se intampla ca sa primesc intrebari despre Excel de la sotia mea. De obicei ma intreaba daca am sunat pe cineva de ziua lui, daca am luat paine sau cand ma intorc de la tura cu bicicleta. Musai era sa imortalizez intrebarea de mai sus, cine stie cati ani vor mai trece pana la urmatoarea intrebare.
Sa stiti ca i-am raspuns ei in primul rand, dar pun o adaptare a raspunsului si in video-ul de mai jos.
Centralizare cu line breakSi in cazul meu prima reactie a fost ca nu ar fi cel mai bine sa ai mai multe informatii intr-o singura in celula in Excel. M-am linistit cand mi-a explicat ca e vorba despre niste notite.
Formula concreta o poti vedea mai jos, impreuna cu niste explicatii.
=TEXTJOIN(CHAR(10),TRUE,B2:B7) Functia TEXTJOINSeamana cu CONCATENATE / CONCAT, cu mentiune...