48 de interpretări algoritmi ce
Cele șapte formule algoritmii ale Rubin cubului se aseamănă celor șapte taine ale credinței întâi trebuie ca alegi o fata cea a curățeniei albul păcii si sa o pui in inima ta adică in partea de jos in adâncul inimii tale apoi pe aceasta fata trebuie sa pui crucea pentru ca pacea ta trebuie sa o păstrezi chiar dacă in jurul tău nu este pace Astel privim d la jertfa lui Dumnezeu care prin ea a adus pacea in lume ve reuși sa aduci pacea in inima ta si in jurul tău ear formula este simpla marginile care au pace trebuie sa le aduci in partea de sus sa intorci inima ta de doua ori pe dos sa o cobori de doua ori din cer iar cerul îl găsești in cuvântul lui Dumnezeu așternut in sfanta Scriptura si explicat in biserica adică sa cobori din cer pe pământ si de pe pământ si din jurul tău in inima ta când vei găsi Armonia crucii Albeniz inima ta adică in fata de fos vei vedea ca intinlipsesc colțurile păcii adică trebuie sa te înconjori cu pacea lui Dumnezeu si inima ta sa rămâne pace si sa se vadă si sa fie recunoscuta iar pacea ta sa fie ca iubirea lui Dumnezeu astfel vei caută colțurile păcii din jurul tău cu alb in ele si le vei aduce in inima ta aducându-le in dreapta ta adică cu dreptate si înconjurate dus si întors dreptatea din cer in fata ta după care dreptatea sa fie in fata ta si a lui Dumnezeu iar aceasta aducând din stânga si din treapta ta coltulire păcii in inima ta astfel vei vedea o temelie a vieții tale care are in centru un stâlp al dreptății de după acest pas al colțurilor pământului trebuie sa le unești cu marginile pământului adică sa ridici pereții casei tale cu fetele dreptății lui Dumnezeu jos albul pacea sus soarele lumina adică toate faptele tale sa nu fie ascunse de la Dumnezeu in fata ta verdele adică respectul fata de viața lui Dumnezeu in dreapta rosul adică jertfa prin care păstrezi pacea in inima ta in stânga sa lași ordinea lumii care își urmează calea ei cu sau fără Dumnezeu adică portocaliul care oricum va fi tot lui Dumnezeu ii va vedea fata si după dreptate va alerga iar in fata vieții tale sa fie cerul care sau albastrul care sta cu pavele la tine sau pacea care nu o vezi ca o pune Dumnezeu înaintea ta dar oamenii vor vedea ca un om al lui dumnezeu are pe dumnezeu însoțitor pe calea sa in pasul acesta vei aranja ordinea lui dumnezeu in jurul lumii si vei cauta in călătoriile tale unde si cum înconjoară dumnezeu lumea cu iubirea si minunile sale iar marginile pământului dumnezeu va răsări cu pace si peste omul bun si peste omul rău din iubirea sa pentru oameni dar cel ce va avea in fata lui ordinea lui dumnezeu si o va aduce ca dreptate in dreapta si in stânga sa se va trezi înconjurat de ordinea lui dumnezeu si nu va avea ispite din care dumnezeu sa nu îl scoată si in care dreptatea lui dumnezeu sa ajunga la locul ei acum cu al doilea rând terminat Von cauta crucea învierii adică vom cauta sa trăim in aceasta viața bucuriile vieții de apoi si vom încerca sa punem pe galben un punct corect cu fata corespunzătoare adică sa găsim in zilele creatiei rostul vieții si sa vedem zilele creatiei cum încă sunt vii in natura căutarea aceasta se face căutând la Dumnezeu un colt al sfinților pe care si l au pregatit de pe pământ in viața lor iar căutând crucea vom vedea ca si martirii trecând prin jertfa mărturisirii dreptății lui Dumnezeu au ajuns făcători de minuni trecând prim moarte si aducând pe pământ marturisirea învieri dreptății si Mântuirii care a lăsat o Dumnezeu in lume celor care urmează calea Golgotei
Ultimul pas cand vom avea împământenite in sufletele noastre taina învierii a crucii galbene vedem ca pe pământ Dumnezeu lasă libertatea oamenilor care nu îl coniac pe Dumnezeu dar vom vede ca unele Colțuri adică dreptatea lui Dumnezeu se afla in lume dar nu îndreptate cu fata la Dumnezeu adică fac din fire dreptatea lui Dumnezeu dar întorcând privirea spre cer vom vedea ca de la Dumnezeu se revarsă pacea si dreptatea in lume găsind acest punct indiferent in ce parte a lumii si punând ul ca dreptate in inimile noastre căutând ordinea lumii si aducând slava lui Dumnezeu pentru toate astfel vazand ca si lumea se întoarce după Dumnezeu vom observa ca dacă in inimile noastre se va păstra pacea veclintita adică fata verde in vata albul jos si galbenul sus repetarea celei mai simple formule de patru pentru fiecare colt al lumii in ordine voi desluși in toate Filosofiile rațiunii religiozității si firii omanenin ordine dar fără sa ne uitam si sa ne pierdem sufletul ca una Duma alta toate cad si de ridica din haosul lumii de la noastre pana la moarte in ordinea finala care se arată la sfârșit cand am trecut du dreptate si statornicie prin toată ordinea vieții
P. S. Orice ordine a lumii are o interpretare teologica in logica tuturor logicilor si adevarul tuturor adevărurilor si in dreptatea dreptății
Fiul risipitor dorește in inima sa ordinea ascultarea de tatăl protecția tatălui deispitele care umbla liber in lume bucuria cea adevarata in căderea sa vede ca unde nu este ordine iubire ascultare risipa se afla in spatele desfatarilor din afara ordinii o risipa a resurselor vieții așa cum in casa tatălui sa fratele mai mare protejat de ordinea tatălui nu vede risipa resurselor eforturilor sale dar vede vistieria tatălui sau prima cu eforturile productive ale vieții
Omul dacă nu implica si starea sa de liniște in mediul social va trebui sa se înstrăineze căutând liniștea sau pierzându o deci când omul își armonizează credința munca si timpul liber in viața sa se integrează cultural cu deplina activitate si mulțumire in cuminitatea care accepta si respecta spațiul social activ al unei persoane care se expune cu toate activitățile sale in societate
Savaniu timpul săptămânii ne desprindem a sluji cui nu trebuie la sfârșitul săptămânii dacă nu luam o pauza de redeveniți in fire ne înstrăinăm de propriile idealuri iar dacă scopul Duminicii nu este inteles drept revenire in firea care colaborează cu Dumnezeu fără compromisuri priorități sau idealuri care ne înstrăinează de aceasta deplinatate a unirii observam ca orice tactica de știrbire a acestei relații depline ne pune in poziția de a ne desavarsi priorităților chiar si parțial acceptate dar care me înstrăinează de scopul existentei noastre de aceea depresie este o stare de singurătate si înstrăinare pentru ca am renunțat la prezenta lui Dumnezeu in viețile noastre Petru niște placeri trecătoare care nu au autenticitate continuitate si vesnicie fiind străine de calea cea dreapta a vieții pe care in găsim si pe Dumnezeu mergând la pas împreuna cu noi spre scopul acestei vieti dobândirea vieții veșnice prin poarta pe care Dumnezeu a deschis oncu nașterea jertfa moartea si învierea sa
Dacă Dumnezeu este viața si a parasit propriul trup pentru a învia pe cei din viața de apoi a poi a reclădit viața in trupul sau ca sa se vadă ca Adam a fost iertat in întregime si in trup si a primit iertarea si viața veanica in trupul sau pentru păcatul din rai dar într-unul înviat de aceea omul trece prin moartea lui Adam si abia dincolo castiga jertfa cea veșnica adică iubirea cea mantuitoare a lui Dumnezeu
Atunci când invoci pe Dumnezeu din interior folosești si voința si libertatea si nădejdea si credința e ca o stare de apropiere de Dumnezeu ca cea a îngerilor doar ca ei o fac in mod firesc pe când omul se lupta ca sa îl cucerească pe Dumnezeu in inima sa pentru a câștiga lupta împotriva morții prin moarte primind viața veșnica
De ce l a lăsat pe Adam ispitit ca sa se piardă ca sa câștige lupta pentru Dumnezeu sa lupte si sa fie învingător asupra potrivnicului cu libertate si voința dar având in mâna arma credinței in dumneze de aceea ca sa vadă Adam nevoia sa in aceasta lupta pentru bine de alianță si unirea cu Dumnezeu pentru a birui răul
Înțelepți ca Șerpii adică cel ce crede doar când îl pierde pe hristos va muri iar porumbelul oricât de blând ar fi tot nu îl primi dar cand pierde blândețea si sare la om atunci omul îl prinde pentru lipsa privegherii lui împotriva râului
Dumnezeu nu mântuiește cu gloata si nici omul nu generalizează fapta credinței de aceea când cineva îți face un un sau sa te miri de ce își pierde timpul batjocorim un om mort pentru ca nu la lume ne căutam nădejdea vieții ci la Dumnezeu de aceea cine își bate joc de biserica nu își bate joc de fiecare creștin in parte ci de iubirea lui Dumnezeu care ii aduna in jurul lui
Cei care au frica de Dumnezeu te mai lasă când văd ca Dumnezeu te ajuta dar cei care nu au nu se opresc pentru ca nu știu ce fac
Când viața nu mai are autonomie liberă credința vine viața vie dincolo de posibilitatea vieții de a trai
Dacă la Dumnezeu nu se măsoară dimensiunea sfințeniei ci ea este una atunci si jertfa omului si suferinta si iertarea au o dimensiune pe care si Dumnezeu o mărturisește in banul văduvei atunci sa facem jertfa iertarea si iubirea după măsura dăruirii chiar dacă e putina dacă o oferim pana la ultima jertfa chiar mică după putere la Dumnezeu măsura întregului nu are comparație si chiar dacă jertfa e mică dacă e desăvârșita la Dumnezeu este deplina
Dumnezeu nu impune rugăciunea cinismul trebuie sa își folosească libertatea pentru a ajunge la Dumnezeu
O bobina Tesla pe un câmp elecromagnetic plutitor ca o Pampa de birou
Omul poate spune ca el a făcut dar harul si voința lui Dumnezeu a ținut in picioare si a întocmit decizia si fapta de aceea se aduce slava lui Dumnezeu pentru toate ca un grădinar care îngrijește si nu ca un pictor dar si pictorul mulțumește lui Dumnezeu ca a putut reproduce Frumusețea făcută de el
Sa nu ne para rău ca nu am făcut mai mult pentru mântuire
Dimineața magicienilor de LUIS perla
Călătorii inițiatice cu trenul si microbuzul cu ivan la Oașa si la valea plopului altele la paraliza caterini la Brest unu si doi Veneția Roma si cita de l Vino Italia
Si pentru Maria si pentru Elisabeta verișoara ei si pentru mama ei Ana nașterile au fost cu o participare directa a binecuvântării lui Dumnezeu deci Dumnezeu a facilitat nașterea lor prin sfințirea cu răspunsul la cererea lor de naștere a unornprunci prin intervenție divina sfințitoare
Fecioara Maria a fost prima care a acceptat indumnezeirea de aceea preîntâmpin cel ce tradusese Septuaginta si aștepta împlinirea cuvântului feciara va naște așa se presupune ca ea avea acces prin providența sa se roage in sfanta sfintelor loc in care preoții aveau voie sa între doar o data pe an pe când ea stătea sa se roage in sfanta iar comunicarea cu îngerul nu pare sa ii creeze o stare de înstrăinare de starea de rugăciune si nici o stare de visare precum Israel era chemat in vis si el răspundea
Ceea ce diferă creștinii de alte religii in venerarea ca zeu si cult? Poate punctul de egalitate si asumare a lui Dumnezeu a umanitatii si asumare a omului pe Dumnezeu in lucrarea sa asta nu înseamnă ca Dumnezeu cere sclavie robie si slujire orbească ci o colaborare prin asemănare dacă Dumnezeu e bun fii ca Dumnezeu aseamănă te cu Dumnezeu împărtășeste te de el fii ca el fa parte din familia si prietenii lui prin lucrare si împreuna petrecere la marea taina si marele spectacol si marea petrecere a vieții fii creator îngrijitor si lucrător in slujba vieții precum Dumnezeu este
Așa cum un copac știe sa crească drept si sanatos așa si omul dar dacă o piatra ii sta in cale creste strâmb așa si omul dacă are o povara sufleteasca corpul se îmbolnăvește iar cei ce in loc sa elibereze de poveri aproapele ii tine in legături sociale nu face mai mult decât moartea care a facilitat o potrivnicul in viața omului
P s începutul si sfârșitul sunt determinate de desăvârșirea voinței de a desavarsi viața in viața
Tatăl fiind Dumnezeu ceresc a făcut ca prin fiul sa se facă văzut de lume iar prin fiul lumea sa fie fiica a lui Dumnezeu iar duhul revelator si mentinator al înțelegerii si simțirii fiului in lume deci precum păcatul face simțită moartea in trup in mod străin duhul face simțit pe fiul prin care Dumnezeu tatăl arată iubirea sa fata de lume deci prin duhul bisericii omul simte in viața sa despartirea de moartea acestei lumi si normalitatea vieții trăită in unirea ci dumnezeu
Dumnezeu este creator dar si preexistent dar asta nu înseamnă ca o data adusă la existența voința lui Dumnezeu pentru soarta existentei a încetat a se manifesta dar si existența este conștientă ca prin filiația dumnezeirii gusta si înțelege preexistentă lui Dumnezeu dar nu înseamnă ca a preexistent înainte de aducere la viața dar simte ca a rezista in voința veșnica a lui Dumnezeu dorinta de a chema pa viața existența de aceea suntem independenți dar chemați de voința lui Dumnezeu la unirea cu veșnicia si cu dorinta si voința lui Dumnezeu din vesnicie si in vesnicie de a ne crea si exista
Viața este o mișcare de ascultarea lui Dumnezeu prin care a poruncit prin voința nașterea existentei astfel si Dumnezeu este capabil sa existe si sa încapă in existența fără a distruge compoziția existente prin care o face capabilă de desavarsire de aceea Dumnezeu nu a limita existența ci a făcut-o după chipul sau atât cuprinzătoare pentru a fi capabilă sa îl încapă pe Dumnezeu dar individuala pentru a avea voința identitara prin care sa poata trai bucuria desăvârșirii prin unirea cu Dumnezeu
Împlinirea paru Ssiei de la cinzecime sau deplina împărtășire treimică a tatălui vechi testamentar fiului între testamentar si a Duhului sfânt nou testamentar arată ca existența a intrat intr o noua era prin care i a fost deschisă poarta desăvârșirii in biserica prin care omul conlucrează la propria desavarsire intrând in relația intratrinitara de tata siu si duh sfânt care autentifica si realizează legăturile duhovnicesti între om si Dumnezeu de aceea omului ii sunt necesare harul Duhului ca pas liant cu fiul si prin fiu cu tatăl desăvârșindu-și unirea cu Dumnezeu
Orice persoana înaintează ca fiu pornește si se aseamănă cu tatăl si se desăvârșește in duh si viața veșnica
In biserica se afla însuși duhul si nu un reprezentant si el împreuna lucrează cu omul con lucrarea indumnezeitoare a lumii
Dacă atunci când ai avut ocazia sa încununezi coroana de minuni a lumii si din admirator ai refuzat avansarea la unire in gând si fapta te ai înstrăinat din a face ceea ce ar fi fost responsabil si cu atitudine curajoasa bărbăteasca si cu încredere bărbăție si deplina voința si decizie de a acționa si asuma faptele si fireasca acceptare ai refuzat acceptarea colaborarea si dedicarea directa totala si desăvârșita de frica de a pierde ceva ce ai putea pierde in schimbul desăvârșirii ai pierdut însăși desăvârșita conlucrare care este scopul deplin si suprem al creatiei iar Creația rar te mai întreabă o data când ai dat dovada de lipsa de curaj si decizie de a lua atitudine si acțiune in scopul unei depline uniri asumate si conlucrări renunțând la alternative si dedicându-se total scopului si misiunii de a împlini deplina conlucrare si unire in unitatea desăvârșita a unei singure vointe si lucrări
Omul se poate raporta la Dumnezeu doar ca fiu iar aceasta cale o are exemplificata prin fiul lui Dumnezeu iar ca fiu in aceasta ierarhie se angajează intr o asemănare si o lucrare intrinseca a asemănării mai mare decât conlucrare sau de robie in slujba tatălui așa cum a fost angajat poporul aces dar din care s a desăvârșit pentru a ieși si din evoluția convențiilor sociale pe care imperiul roman le generaliza in noua ordine socială pe care o implementa prin care fiecare om pana la ultimul om are câte un stapan direct si indirect pe pe toți din ierarhie pana la Cezar care se auto proclama si zeu neavand pe nimeni mai mare si stapan peste el
48 un favor devine obligație neplăcuta când ingnoranta tratează disponibilitatea ca ocazie de a pune poveri pe o persoana disponibilă si agreabila dar si limita are o limita când nu mai exista umanitate in aparentele prieteniei.