Momentul deconectarii de imaginar si plantarii in real

 48 de maturizării

Dacă prin curbura gravitației luminii de pe lângă cea mai îndepărtată corp galactic pe carebil putem reperat putem vedea reflexia luminii de pe cealaltă parte a corpului și prin reoglindirea ei putem dubla distanta În Timp și spațiu pe care o putem decripta astfel putem vedea amprenta neuronala a primului gând creator a existentei declanșat în dumnezeu


Tâlcuirea după înțelesul sau duhul care face viu șCând ajungi la concluzia ca tu ești cel ce controlează ai de făcut și interesul și voința ta co tronează propria responsabilitate și interesul către cel ce conduce activitatea e doar obiectiv și doar ce te interesează îți consuma energie creatoare și nu consumi energie îngrijorătoare i nu după litera care ucide

Un copac nu are mai multe rădăcini ci una singura de aceea omul are nevoie sa își manifeste viata într un singur loc nu sa își risipească viata și sa piardă resursele de la Dumnezeu și sa le risipească peste tot de aceea toate au locul lor în gradina lui dumnezeuniar buruienile cu rădăcini împrăștiate care cauta sa sufoce viata din plantele alăturate și nu conlucrează ci omoară și usucă plantele pentru a se extinde e ca păcatul care nu are un loc ci se împrăștie ca o boala și omoară viata și armonia din jur de aceea și fiul risipitor a ajuns fără resursa vieții împrăștiind și neprimind radacina în viata cea dreapta a lui Dumnezeu de aceea s a I tor pentru a prinde rădăcină în gradina lui dumnezeu


Una este când lucrezi și păcătuiești împotriva propriei vieți căutând sa acumulezi în sine păcate străine care nu aparțin sănătății firești și sunt străine lucrării vieții dar și blochează și rup ușa și haina sfințeniei pe care Dumnezeu dorește sa o manifeste prin om ceea ce ne diferențiază de Dumnezeu și de oameni sunt păcatele deci nici libertatea nu ar trebui sa ne încalce drepturi dacă ne dorim o libertate curata adică libertatea lui Dumnezeu de a dărui viata acolo unde este locul vieții 

 Apoi dacă tu nu dai voie lui Dumnezeu sa viețuiesc în tine și tu înnegrește sufletul căutând lucrări străine firii fugind de responsabilitatea dătătoare de viata a vieții personale și căutând bucuria vieții dar omorând calea vieții în sine e una dar când deja ieși din sine și începi sa altereze viata celor din jur căutate plăceri nefirești făcând aceeași încălcare a regulii vietiinincalcand libertatea și sfințenia aproapelui atunci nu mai greșești doar înaintea lui Dumnezeu ci și înaintea aproapelui iar cu aceasta nedreptate Dumnezeu aplica dreptatea și judecata lumeasca necazurile arătând ca nedreptatea asupra aproapelui striga și își cere indreptare și iertare de la Dumnezeu de la noi iar noi cei ce am omorât viata din aproapele suntem chemați sa îndreptăm ce am stricat cerând de la dumnezeuniertare și vindecare celor care am greșit și am stricat viata lui dumnezeunin aproapele 


Și crefinta și viata vor cerne ce este de volos și va arunca cele de prisos 

Nu citi ca și cum totul ar fi adevărat dar cauta sa găsești idei care sunt deacord cu chemarea ta spre un adevăr acceptabil

Prietenia lui Dumnezeu este statornica cel ce pâlpâie în vânt în fata acestei statornicii este firea păcătoasă și credem ca ne stingem sau ne ascundem de aceasta chemare la prietenie cu dumnezeu dar noi suntem cei care venim și acceptam și cerem iertare pentru păcatele noastre pentru a fi vrednici de cât ma sincere prietenie cu dumnezeu este datoria omului sa meargă la duhovnicul sau sa spele hainele sufletului sa curețe ferestrele sufletului sa vindece urechile și picioarele și sa limpezească mintea pentru a fi chemat la viata care primește cât mai deplin prietenia cu dumnezeu



 Moartea sinpacatul se marginalizata și se exclud trairii chiar dacă prin moarte omul trebuie sa treacă pentru a crea firescul smereniei prin care dobândim pe Dumnezeu și curățim firea de păcat pentru a l întâlnire Dumnezeu filtrati de păcate 

Discreția rugăciunii și a minunilor lui Dumnezeu care au rost de normalizare a vieții și de trezire a trăirilor firești nu obliga dar prin prezenta trezește la împreună lucrare iar celor ce lucrează împotriva creează o lucrare paralela care ii ocolește și aproape ignora prezenta lor prin contradicție neavând o lupta directa difergenta neveninnd din interior ci doar ca un ricoșeu în normalitatea vietii


Unora le spune sa își ia crucea si sa urmeze altora le spune sa își ia patul și sa umble patul tot din scânduri crucea tot lemn dar una este sa te scoli din neputință și sa umbli alta este sa lași bucuriile lumii și sa iei crucea nevoințele sărăciei și dependentei de bunăvoința umana prin care propovăduiește empatia și lucrarea dătătoare de viata a întrajutorare apoi cei vindecați din neputinta patului țintuit la pat ei trebuie sa arata ca puterea de vindecare primita și vindecarea lor și forță vieții lor este de la Dumnezeu vedem ca doua extreme se unesc în puterea lui Dumnezeu calea cea de mijloc a vieții în Dumnezeu dătător de viata și smerit în putere puterea lui fiind viata 



A spus tânărului sa își ia crucea sărăciei i sa il urmeze înainte sa ajungă La Ierusalim și sa patimeasc 


Moarta răbda când nu faci și tu păcatele altora 

Lumea utopica este un fel de rai desavralizat datorita canoanelor și a sfințeniei biserica își păstrează autenticitatea apostolica oare coliva cu budinca și crema de ecler cu vanilie alături de o bagheta de foietaj acoperita cu ciocolata și nuca ci zahar imbibata în suc de covrig polonez se mai poate numi colica sau doar un desert modernizat păcate canoane și Vasile cel mare


Atunci când individualizează unele experiente ele nu mai prind o conotație și identitara de conlucrare și un caracter de experienta în comun și în care atmosfera s a empatica și unificat în una comuna prun care se confirma sentimentul comun unic conlucrare în comun dar ca-n un eveniment este asimilat ermetic el devine individual și primește caracteristici și identități personale conform propriilor puteri și abilităților de procesare ale unui evejimwnt

Dacă Moartea strugurel poate crea beție adică o modificare a statutului normal al firii aceasta alterare a firii prin moartea care a călcat pe moarte se expune natura divi o umana inviata


Știm ca semanam cu dumnezeu sim ca avem puteri de la Dumnezeu știm ca putem trai cu el și conlucra dar nu știm care este puterea și calitățile și trăsăturile cu care semanam cu dumnezeu or fi aceste trăiri și asemănări împreună lucrătoare sunt sentimentele mila empatie iar bucuria lui Dumnezeu nu are același gust cu bucuriile materiale și nu se simte cu aceleași simturi


 Vocea rugăciunii are un destinatar iar acesta este de împreună chemare la rugăciune a celor din juri și de a transcende mesajul la destinatarul spiritual iar convingerea interna descoperă și localizarea spre care rugăciunea se proiecteaza


Cum poți crede într un om crezi atunci când îți oferă încredere sprijin și nădejdea ca voința lui este în interesul tău ca te implica în plăceri ul sau și ca nu te trece cu vederea ca ești iubit și când ii ești împărtășești comuniune ca în fapta și în cuvânt una sunteți și ca marturisiti un adevăr comun ca sunteți prieteni adevărați și ca împărtășiți taine reciproce

Toate acestea sunt sentimente de încredere nevăzute iar în Dumnezeu reciproc itatea acestor sentimente se I dreapta către un necunoscut pe care îl invoca în neștire pentru a da existenta externa acestor trăiri dar unde este Dumnezeu când crezi în el și cum devine existențial în reciprocitate trăirilor exprimate fata de el dacă gândurile și sentimentele și activitățile raționale și sentimentale și decizio ale după care ne ghidam viata ni se vad dar creează viata pe care o percepem fizic prin decizii ce au deznodământ existențial atunci dacă Dumnezeu care sta la I capătul creator al vieții care se ghidează după trăiri nevăzute și decizii nepalpabile atunci Dumnezeu se afla în spatele acestor mișcarea care nu au ca principiu doar impulsuri neuronale ci sentimente și trăiri fundamentate I. Impulsuri raționale fizice dar percepute ca existente cu fără în afara impulsurilor inter neuronale 


Dacă mintea trăirile și sentimentele sunt existente nevăzute ca Dumnezeu iar păcatele încep tot din aceasta lume nevăzută și lucrătoare a voinței încredințarea și libertății de gândire atunci având aceste realități ale mintii care marchează realitatea cu manifestări ale vieții atunci și păcatele fiind manifestări ale morții și ale acțiunilor împotriva vieții atunci când vorbele se opresc începe rugăciune atunci și Dumnezeu este o manifestare a vieții dar nu e viata pentru ca viata ă fost creata sa straiasca în ascultarea lui Dumnezeu dar nu confundata cu și în Dumnezeu ci mărturisind l pe Dumnezeu păcatul arătând ce se întâmplă dacă prin liberul arbitru alegem sa nu fim în și cu și prin .arturisirwa lui dumnezeu


P s departe de adevărul creat sta omul căzut în păcat care așteaptă mântuire


De același autor

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente