48 de reacceptari alenunei Realități din care ești
alungați si alungi rostul realității
După botez un copil este readus la starea de filiație
către tatăl ceresc de aceea părintele nu mai are putere decizionala
asupra puterii de decizie a copilului i îl expune unei convenții
sociale divino umane în care părintele natural devine codependent
de convențiile divino sociale devine coparintele copilului dar în
comparație cu Dumnezeu părintele este tutore IM vata copilului iar
Dumnezeu părintele creator și purtător de grija fata de viata
copilului
De aceea în context social vonventiile religioase întra
în convențiile sociale cu autoritate decizionala data de marja
decizionala a societății care funcționează pe principiul dopamina
adică după îndeplinirea dorinței dispar scopul relevanta și folosul
placerilor
Când creierul depistează o activitate care creează
dopamina o urmează dar înainte de acțiune activitatea trece prin
centrul decizional dar dacă acesta este ocolit activitățile ocolesc
decizia centrul întra în dormitoare și automatisme devin
dependente
Astfel un copil care este supus unei creșteri
automatizate nu dezvolta centrul decizional cu desăvârșire iar când
omul se desparte de deciziile care se fac pentru el din obișnuință
lene opritoare a deciziilor sau relaxare datorita grijii mediului
pentru el atunci centrul decizional nu controlează și nu înțelege
activitățile benefice și nu cauta înțelesuri intrinseci cu aprobare
și putere de decizie prin auto convingere de aceea și omul care
asculta de societate și omul care asculta în monahism se supune
unei puteri și unei vieți care controlează mediul în care își
desfășoară activitatea
Astfel omul indolent creează automatisme din lipsa sau
din imposibilitatea de libera manifestare trecuta prin centrul
decizional care accepta și care urmărește cele necesare decizional
propriilor nevoi
Oferirea sau întoarcerea respectului este o bariera prin
care refuzam dar și excludem din spațiul personal persoane pe care
le consideram periculoase pentru pacea liniștea și stabilitatea
spațiului personal
Unicitatea timpului parcurs în comun depinde doar de axa
comuna a timpului în care trăim dar participara sau neparticiparea
la aceasta axa comuna nu este obligatorie fiecărui participant ci
prin simplitatea vieții participam voluntar la trecerea timpului în
care adăugăm sau extragem evenimente ale vieții care se definesc
prin trecerea timpului
Deci orice deznodământ al timpului a re o influenta
primordiala dar mai are în compunere alte conglomerate temporale
sincron conectate dar și independente în actiune
Timpul nu este o singura acțiune călătoare prin spațiu
ci un conglomerat de evenimente începute și terminate pe o singura
axa temporala decu timpul are mai multe începuturi și sfârșitul de
activități și evenimente în comun conectate independente sau
dependente prin care evenimentele își au deznodământul sau
începutul în contextul sau independent influențat de sfârșitul sau
începutul altor evenimente independente sau
codependente
Decu omul care cauta bucurii dătătoare de viata în acte
de desfrânare sau mai exact a folosirii uneltelor dătătoare de
viata dar fără finalizarea creatoare a vieții deci oprind stoband
și omorând mișcarea vieții ca stare creatoare de viata și pornind
acest mecanism silința și harul lui Dumnezeu sa participe la o
voința premergătoare vieții dar finalizând în omorârea și a actului
creator și a vieții finalizate prin act astfel omul cauta sa omoare
sa înceteze dar și sa i șele pe dumne,eu creatorul și sa fure de la
Dumnezeu bucurii nefo date și foloase necuvenite ba chiar luând și
chipul lui Dumnezeu ștergând cu el pe jos și folosindu l pentru
acte potrivnice rostului dătător de viata deci omorând cu buna
știința acte fizice dătătoare de viata personale dar și ispitiți
aproapele necuvenit sau chiar cuvenit dar fără finalizarea actului
creator face ca acel om sa înfrângere viata și sa desfrânare
păcatul și neascultarea protoparintilor luând i. Derâdere dispreț
minciuna și neascultare firea care ne a fost data de asemănare și
chip cu Dumnezeu deci omul care își folosește curăția trupului și
harul dătător de viata din sine folosind lumina și harul creator a
lui Dumnezeu pe care tot omul îl are în sine prin chip și asemănare
și filiație de la Dumnezeu creează în firea și trupul sau în loc de
fire dătătoare de viata o fire fizica prin care împrăștie în jur nu
lumina creatoare și firesc dumnezeiesc al vieții cu întunericul
morții neascultării minciunii izgonirea si starea morții încă viu
fii d deci omul pierde propria sfințenie și har dumnezeiesc dătător
de viata de aceea un om desfrânat în desfrânare nu mai are și nu
mai împarte în jur stare de prietenie unire și înțelegere fireasca
și dătătoare de viata de aceea starea de păcat al furtului și
onorarii harului lui Dumnezeu în plăceri despărțitoare de Dumnezeu
egoiste și nedatatoare de viata care se aseamănă cu căderea
poteivnicului care vrea sa vie ca Dumnezeu dar nu dătător de viata
ci o sunați de plăcerile dătătoare de viata fără puterea harul și
putință dătătoare de viata deci dătătoare de moarte dacă îl
despărțim pe Dumnezeu de actele dătătoare de viata astfel acest
păcat atrage în fire căldarea izgonirea și starea de nevredni ie
dar și împotrivirea a firii și vieții în viata omului în urma
acestui act omorât-o de viata pe care o invoca dar nu o finalizează
furând de la Dumnezeu bucuria dătătoare de viata fără a trai
împlinirea și bucuria de a purta de grija de viata creata
Unirea trupeasca folosește lumina necreate a lui
Dumnezeu în scopul aducerii la viata de prunci nesimțirea acestui
act creator în lipsa aprobării și investirii cu vrednicie si
binecuvântarea cununiei înaintea lui Dumnezeu folosirea acestui act
de unire și creație prin vointa cuvânt și fapta și împlinirea
voinței creatoare în unirea trupurilor dar fără binecuvântarea
cununiei prin care Dumnezeu aproba cu sfințirea unirii primordial
creatoare dintre Adam și Eva care au primit ca porunca și
ascultarea stăpânirea și înmulțirea ca un fapt al cununiei dacă
omul nu trece prin aceasta porunca și aprobare și unire în
trupurile de bărbat și femeie în tr un trup cu Dumnezeu precum și
Sfânta treime în creație s au aflat în unirea cuvântului credinței
și a faptei deci omul care va înfăptui cele ale trupului creatoare
furând curata proprie și silnicind cu voința și apatriciparea
femeii la actul creării de viata și silirii harului și luminii
făcătoare de viata in actul concepției fără cununie Sfânta și unire
în biserica acel om creează o ieșire din rânduiala și ascultare
precum și Adam și Eva au ales încălcarea ascultării de a rămâne
curați și vii și au ales moartea neștiind ce este aceasta și
cunoscându-l o abia după cădere neascultare despărțire de Dumnezeu
și implicit moartea prin ieșire din rânduiala și harul vieții care
nu întra în compatibilitate cu omul care urmează voinței morții
deci și unul care folosește hardurile creatoare trupești în afara
pregătirii cununiei și în afara actului creator și a plăcerii
bucuriei și satisfacției dătătoare de viata în scopuri nedatatoare
de viata în face pe om potrivnic lui Dumnezeu și a harului chipului
si asemanarii si trairii in fire a sentimentului divin de a da
viata si lăsat în firea umana ca dătător de viata
O rugăciune fără crefinta e ca o minciuna pe care nu o
crezi dar și o jignire ca Dumnezeu nu este Dumnezeu creator
ajutător și purtător de grija deci lipsa nădejdii a curajului și a
curățeniei de patimi și păcate în rugăciune nu unește în dialog și
înțelegere pe omul care se roagă cu dumnezeu
Eli eli lamesabah tani când Dumnezeu întrupat având în
sine dumnezeirea și chipul lui Dumnezeu fără păcat ajunge la
paradoxul morții din om în care din cauza păcatului omul a părăsit
pe Dumnezeu și a ales moartea iar Dumnezeu trece prin moarte pentru
a învia omul care striga după Dumnezeu jertfa pentru păcatul morții
o aduce Dumnezeu prin sine în firea umana pentru a curați omul de
păcat și a l ridica și chema din moarte la inviere
Stratul de ceață absoarbe lumine și menține un strat
imbibat de lumina în acest strat temperatura este regulata și este
co stânga de mișcarea și transferul de temperatura al cetii dar și
de absorbția radiațiilor astfel în acest strat de ceață plantele
sunt protejate de radiații sunt încălzite si protejata de schimbați
bruște de temperaturi și au un ambient constant de
lumina
Nu are rost duhovnicesc defăimarea fratelui din biserica
sau din afara înstărit ci învățăturile se dau pentru luare aminte
și pentru dezpatimire prin libera voința pentru cei ce vor a se
împărtăși de împreună lucrare a bisericii cu suflet curat de duna
voie în deplinătatea curățeniei duhovnicesti și a libertății
conștiinței și a cugetului pentru ca fericirea este a celor blânzi
și a celor ce împlinesc cuvântul prin convingere și trăire fireasca
a fericirile duhovnicești iar mustrarea este a celor ce sunt în
măsura și au împuternicirea de a fi în aceasta măsură spre
întărirea vieții comuniunii duhovnicești și împăcarea conștiinței
celor ce participa de buna voie și nu din obligativitate sau
mustrare apoi cei ce nu urmează cuvântului sunt îndepărtați de la
împărtășirea cu darurile duhovnicești ale comuniunii bisericii iar
cel ce nu împlinește bună cuviință se va așeza în Radu celor ce
prin pocăință așteaptă indreptare
P s
Cunoștință legilor o ai gonit și tu vei fi gonit de a fi
preot al legii