48 de salvari externe de abisuri interne
Talharii auzeau de departe petrecerea nuntii care se întindea după miezul nopții și știind ca în petrecere tot satul era adunat la nunta și în petrecerea nopții ori era beți ori obosit ori pierduți în aglomerarea petrecerii uitau de paza mintii și în neștire singura împodobită care sigur era și fecioara și tânără era cea mai valoroasa pentru tâlhari pentru a o batjocori a o vinde sau a cere răscumpărare pentru ea deci stand la panda mireasa era furata în neștire nuntașilor de aceea de rușine disperare și panica de a fi rapota de străini și poate chiar și silueta la eforturi nefirești fetele pierdute cu firea își dădeau duhul asa au apărut și legendele rurale cu mirese care bântuie locuri pustii prapastii lacuri sau vai ascunse suflete chinuite și tulburate care bântuie cerând dreptate sau răscumpărarea vieții și salvarea din mâinile talharilor
Acesta este paradoxul vieții fără moarte nu ai fost viu și nu vei fi in veci și fără viata nu ai cum sa nu mori ca să vii viu și nici nu ai fost conceput deci pentru a înțelege viata pe deplin trebuie sa înțelegi deplinătatea vieții pe carebonpoti concepe doar fără moarte și o poți dobândi renunțând la moarte dar trecând prin ea ca rol al firii pentru a fi viu
Dumnezeu este lumina lumina nu o vezi dar știi ca este când începi sa vezi Dumnezeu este adiere nubpoti pune mana pe ea darbo simți cad este prezenta Dumnezeu este căldură nu e un obiect dar o simți când te atinge sau când alte obiecte o emana deci și relația cu dumnezeu nu o vezi nu e obiectiva darbo simți ca pe o prezenta pe care aștepți sa o trăiești ca pe o existenta ce bine din afara simțurilor deci limita simțurilor nu este granița vieții ci dezlegarea de moartea ce ne tine constrânși de existenta inconjuratoarr a lui Dumnezeu
În aceasta viata moartea este constant trăită ca pe o neputință de a asculta glasul lui Dumnezeu deci încercând sa asculta m cuvântul lui Dumnezeu devenim vii și păstrăm aceasta viata vesnica care biruie moartea și ne trece spre ascultarea veșnic mântuitoare a lui Dumnezeu
Moartea este doar o cădere din care trebuie sa ne ridicam de aceea în aceasta viata trebuie sa așteptăm ultima cădere vii pentru a ne vindeca de moarte
Nimeni nu se va mantui dacă nu ii ajuta și pe ceilalți sa se mântuiască asta i seama ca relația cu dumnezeu și relația între oameni este o singura existenta dacă îl respecți pe Dumnezeu respecta și oamenii dacă îți dorești ceva de la Dumnezeu și îl rogi asigura te ca faciliteze dorința ta aproapelui pentru a te ajuta fără a crea inegalitate nedreptate dispreț și despărțire prin ieșire în evidenta și diferențiere dacă îți dorești să comunici cu kdumnezeu comunica cu aproapele dacă îți dorești bine de la Dumnezeu fa binele care îl dorești aproapelui și Dumnezeu devine prezent în mijlocul vostru dacă îl respecți și îl slăbești pe Dumnezeu respecta și aproapele Și slaveste bunătatea și dreptatea și viata aproapelui dacă îți dorești iubire de la Dumnezeu iubește aproapele Și în iubire e la si pentru aproape și Dumnezeu va fi prezent adu-l pe Dumnezeu în viata ta și aproapele tău va deveni mijlocitor al iubirii și bunătății lui Dumnezeu pentru tine deci dacă te respecți și nu ești nedrept cu sine însuși asa cum Dumnezeu este în tine și tu îl respecți pe Dumnezeu și faci voia lui și conlucreze cu tine ca și cu dumnezeu prin corectitudinea cu sine nu va oferi nici aproapelui ocazie sa te nedreptateasca când nuci tu nu accepți păcatul în sine nici aproapele nu va putea sa defăimarea veteicalitatea ta neavând breșe de întrare în propriul sistem de valori oricât ar încerca când ajungi sa nu judeci nici aproapele care încearcă sa dărâme zidul tău de apărare pentru nedreptățile lui nu ajungi sa îl disprețuiești pentru ca atunci înseamnă că a ajuns cu răutatea lui la inima ta
Gesturile de prosternare înaintea lui Dumnezeu sunt gesturi de socializare inter umana cum se va raporta un copil care nu cunoaște umilință la metănii care sunt simbol al unei supunerii și recunoașteri înaintea unui stăpânitor al firii materiale când Dumnezeu nu reclama nesupunere pentru ordinea sociala ci ridicarea mentalității și firii umanizatoare deasupra imperatorului gizic de-asemenea nici stapanitorului împăraților nu i a reproșat nimic ca are în stăpânire ceva ce nu ii aparține și peste care are autoritate autocrata
Cum poate un copil sa relaționeze cu dumnezeu când toate convențiile de raportare religioasa la Dumnezeu au ca baza comunicări și relaționare interpersonale
Sa te închini și sa i slujești lui Dumnezeu sa te hrănește cu cuvântul lui Dumnezeu și sa nu ispitește pe dumnezeu
Nazarireul din vt și nazarineanul din NT
Scris este sa nu îl ispitește pe domnul dumnezeul tău și nu ne duce pe noi în ispita adică sa nu cerem de la Dumnezeu lucruri ispititoare care sa dovedească puterea supranaturala a dumnezeirii lui far nici sa ne ducă în ospita adică sa.ne dorim lucruri care sunt peste nevoia și puterea omului care îl duc spre pierzare și risipirea deci cele trei ispite se găsesc și în tatăl nostru rugăciunea către Dumnezeu și lucrurile cu care Dumnezeu ispitește și robeste firea umana
Dacă pătrățelul preotului simbolizează prosopul cu care a șters picioarele apostolilor care i a trimis la misiune iar Dumnezeu a venit sa slujească voia tatălui și sa cheme la vindecare spălare de păcate și primire la unirea cu dumnezeu demnitatea slujirii vine din mulțumirea celor vindecati
Amitologiile au apărut pentru a explica și exprima trăirile unor fapte cu impact emoțional intens în viata omului astfel povestea nu doar conturează un mod de abordare și și modalitatea de a armele primeau identitate și trăire și simbolistica evenimentele și canalizarea ei în viata
E ca atunci când stai lângă un om și simți trăirea lui cum radiază în jurul lui și intri în admirarea tăcerii doar privind și simțind cu ochii căldură sufletului
Dacă și cuvintele se unesc în înțelesuri pentru a aduce slava un inițiate neîntreruptă a rațiunii și pune mintea în co ținut neîntreruptă lucrare spre reflectare și gândire la minunata prezenta a lui Dumnezeu în W istenta încât și respirația îl absoarbe și îl exprima prin prezenta interna și externa absorbind și exprimând sfințenia înconjurătoare și dacă toate valorile morale și culturale se ivesc pentru a simboliza înțelegere lui Dumnezeu în mintea și viata omului cum îl putem nega pe Dumnezeu când și minunile existentei nu doar ca îl dovedesc ci minunea lor exemplifica raportarea ca martora la martiriul și izvorâte lui Dumnezeu în lume
Proiect viitor aparatura pentru scanat picturi murale și scris enciclopedia și istoria picturilor bisericești din România și tarile ortodoxe în paralel cu hărți trasee puternicul și materialul icoanelor izvoare obiecte și obiective cu importanta religioasa cu evoluția pelerinajului administrativa cu autorități implicate influenta și economia pelerinajului și investiție filantropica post pelerinaj istoria și evoluția colportajului icoanelor și obiectelor personale disponibile la pangar și percepția despre aceste obiecte sfințite de uz mirean și statistici cu cărți de influenta disponibile în librarii religioase
Dacă universul s ar dovedi a fi doar materie energie forță și elemente dacă ar fi sa o iau de la început tot creștin as dori sa fiu pentru ca de a lungul timpului și a reglementat cel mai clar barometru moral de convenții personale și sociale
Spovedania este drumul golgotei către jertfa mântuirii este trecerea prin botezul curățitor al lui Ioan sre botezul harnice integrator al mantuitorului
Apoi disprețul cu care ești privit este și o privire în ochi a propriilor neputințe care nu le vezi sau din ignoranta au trecut în starea fireasca inconștiență atunci cand treci cu vederea nevoile celor din jur nu umilință celor din jur creează dispreț ci ignoranta celui ce nu ia în considerare liniștea pacea și curățenia aproapelui
Când ajungi după un timp într un loc străin și vezi ca i strainarra de care erai uimit acum îți este fireasca trebuie sa iei în considerare ca familiarizarea te cu mediul te ai i străinătate de propria autenticitate
Chiar și de sărăcia și nevoile și starea de lipsuri se bucura pottivnicul când vede suferință celor ce trebuie sa se asemene cu dumnezeu dar asumarea chipului smereniei iia duce în minte biruinta finala a lui Dumnezeu de prin cruce de aceea avem și o obligație sa ajutam asemănarea cu dumnezeu a aproapelui pentru a o restaura la demnitatea și libertatea cu care dumnezeu a înzestrat firea umana după.