48 de recuperări
Casa facă peștii a vorbit apei casa facă plantele a vorbit
pământului ca sa facă omul a vorbit cu sine deci Dumnezeu cere
omului sa fie ca Dumnezeu pentru ca firea sa poate fi ca
Dumnezeu
Astfel încercând sa ne mințim ca ignorant existenta și
realitățile proprii ne putem integra într o convenție sociala cu
care nu suntem compatibil cream în propria minte o negare și o I
trăire în inactivitate și incoerenta a propriei identități fizice
existențiale prin care ju ne asumam propria existenta și nu ne
manifestam deplinătatea libertăților și abilităților existențiale
în realitate
Deci astăzi când toate se întâmplă în spațiul virtual și
toate pot fi șterse ca o poveste care s a citit dar este imaginara
problema cu existenta omului este ca tot ce întra prin cuvânt în
existenta mentala a omului aceasta devine realitate fictiva
imaginara sau virtuala indiferent de natura acesteia chiar și sub
forma de desene animate sau simple simboluri cu trimitere la acte
reale de e primare a manifestărilor umane acesteă prun dualitate în
e istenta personala indiferent dacă acest mesaj are relevanta
temporara sau explicație și echivalent real toate exprimările prin
cuvânt și imagine sau senzație ale omului sunt percepute de creier
ca senzații senzoriale. A ceva existent În realitate deci precum
cuvântul creator al lui Dumnezeu și unul are puterea de a crea în
propria existenta o internalizare senzoriala a unei existente reale
sau imaginare la care se expune deci informația la care se expune
fără liberul arbitru de a decide la ce stimuli senzoriali aleatorii
cu care se hrănește prin doom scroll în care informație nu este
nici anticipata su nu participam decizional la ce experiente ne
expunem I oferim o încredere absenta de a ne scufunda în acea baie
de informații stimulatoare dar și dezinformatoare pentru ca nimic
din ce se întâmplă I. Virtualizarea telefonului nu are relevanta
fizic existențială I doar senzoriala prin care omul externalizarea
un feedback de informații în propria realitate a unor evenimente
controlate artificial
Atunci când cineva încearcă sa treacă în treptul uitării
sau inexistentei o fapta existenta în viata și memoria sa care s au
înfiripat în trup minte și suflet ca întâmplate iar acel om
încearcă sa treacă uitării sau inexistentei acele evenimente
existente în viata sa fără a urma un efect al spovedirii
împărtășirii împăcării și pocăinței de-asemenea și asumării
permanente în viata sa a evenimentelor cu care s a compromis acel
om ajunge sa creeze lacune comportamentale dar și memorie dar și
lipsa de asumare și încălcare a deplinătatea fizice și fiziologice
asa cu și a creat o și asumat-o deci date aceste evenimente la care
s a expus temporar fără eficienta permanenta dar cu
responsabilitate veșnică sau chiar ispitit mințit și dezorientat în
motivul alegerilor făcute acele evenimente nu vor acea un efect
permanent preconceput cu unul permanentizat cu acțiunea reala și
efectul real al faptei nu cel așteptat deci ori ce fapta te face
ceea ce reprezinta fapta și nu alt ceva și nu alt om în realitate
iar altul în ascuns deci efectele secundare ascunse ale faptelor
sunt realități care schimba firea umana permanent asa cum a
schimbat o și pe a lui Adam iar Dumnezeu nu a anulat sau șters
fapta sa cea aducătoare de moarte ci a adus în completare acestei
vieți care se îndreaptă inevitabil spre moartea care a întrat
permanent în firea omului și a completat la aceasta viata o
perspectivă extra morti implicând u o prin asumare ca regula pe
drumul spre inviere deci trebuie sa murim cu moartea lui Adam cu
care a murit și mântuitorul dar nu spre o sanda luu Adam cu spre
învierea mantuirltorului deci reorganizandu ne viata nu spre
moartea adamica și spre o moarte curata și nevinovata ca a
mântuitorul putem urma mantuitorului spre inviere deci nici
spovedania nici împărtășanie nu anulează koartea cibo conforma ca
reala si următoare a păcatului nu o anulează ci ne obliga sa o
asumam dar sa trecem prin ea nu prin asuparea păcatului și
consecințelor adamice ci prin asumarea morții cu curatoe
nevinovăție și mărturisire a lui Dumnezeu prin moarte și după
aceasta deci trebuie sa I vindem realitatea morții prin realitatea
morții cu care a murit pentru a învia firea umana a
mantuitorului
Agoniseala harului dătător de fata nu se face folosind
truda fizica în lucrarea materiei create de Dumnezeu ci prin
lucrarea duhovniceasca adică în împreună lucrarea cu dumnezeu
efortul fizic fiind orientat spre aducerea harului creator din
conlucrare și asemănare și urmare a dreptei voințe a lui Dumnezeu
prezente în toate planurile existențiale chiar și în cel al mintii
care pare ca doar trece și agoniseala prin existenta dar ea de fapt
descoperă sub forma unei creării a imaginii în care Dumnezeu a
creat existenta în proprie minte prin raționamente care se leagă de
evenimente fabrice ancorate în asistenta și în prezentul
fizic
Uneori prezentul e ca o piatra aruncata în lac din care
speri ca va creste o insula dar speranța te împinge sa mai arunci o
piatra iar dacă speranța nu se da batura toate pietrele por forma o
insula dar pe speranță nu poți clădi o temelie stabila ci doar pe
un orizont stabil sapi o temelie rezistenta
Astfel omul care lucrează ca și cum munca sa nu are
nevoie sa existe este un timp umplut cu inexistenta iar acea
inexistenta vid sau gol devine parte a Identității pentru ca tot ce
se întâmplă este un conglomerat retrăit în prezent de aceea uneori
timpul curge ca și cum o bolovan ar cădea din trecut uneori ca și
cum o bolovan urmează sa cada din viitor sa ca și cum un bolovan a
căzut în prezent iar trecutul și prezentul supăr a fi sfărâmate se
gravitatea evenimentului iar uneori acel bolovan ajunge în vârf iar
în acel moment prezent toate par a fi un vârf de munte pe care
trecutul a urcat și viitorul urmează sa coboare
Creierul ii percepe pe ceilalți ca pe un sine folosind
propriile simțiri pentru a înțelege sentimentele și viata
aproapelui problema este ca oamenii sunt în treacăt prin viata
omului și timpul și existenta se perpetua dar memoria nu
funcționează ca un bolovan învins la vale prin prezent de la deal
trecutul spre viitor ci eă memorează toate lucrurile într un
prezent propriu care nu este limitat sau despartit de trecerea prin
timp toate sunt îngrămădite într un prezent ca într o sacoșă pe
care o putem rememora oricând iar din aceasta sacoșă nimic nu se
pierde ci rămâne îngropat în tot prezentul care se suprapune peste
dar toate di. Trecut sunt active ca și cum când se scot la
suprafață acel trecut se reintampla în prezent deci toate păcatele
și devierile de comportament nu rămân ca obiecte sau construcții de
nisip pe care valurile timpului le risipește ci ele devin o
prezenta vontinua în memoria veșnică a sinelui darbpe lângă
necazurile temporare ce se trag din natura păcatului iar fără
excepție toate păcatele ou o natura existențială pe care o
degenerează adică orice rău are un bine pe care îl aduce la
inexistenta deci orice păcat e o bucata dintr un trupul existențial
spiritual și fizic care se extirparea dar care revine la vindecare
sub forma rănite sau lipsita de vitalitate dar în minte avea rana
și lipsa și e istenta a păcatului rămâne imprimata în propria
existenta fără putință de a șterge memoria faptei ci doar
consecințele și compromiterea sănătății care a degenerat în urma
păcatului și a faptei deci identitatea unui om se modelează în
funcție de experienta sa iar dacă în viata sa a adunat experiente
care au avut consecințe asupra integrității sufletești și
spirituale atunci identitatea sa se distorsionează în funcție de
reacțiile adverse la păcat deci un om normal ii e frica sa cada pe
scări pentru ca știe ca a căzut și nu își mai dorește acea
experienta deși scările ajuta omul sa se deplaseze ele sunt o
experienta negativa deși prin construcție aduc folos
vieții
Deci aceasta iertare amorțit lui Adam a trecut asupra
lui Dumnezeu și a fost transfigurata și îndumnezeire firea morții
adamice prin moartea și învierea cuvântului lui Dumnezeu care a
creat lumea
Atunci când lui Adam I s a iertat păcatul căderii în
neascultarea și asumarea morții fără voia lui Dumnezeu adică au
murit de buna voie ca să nu mai fie ca Dumnezeu uniți cu el și sa
cunoască ceva mai mult decât Dumnezeu adică moartea nefăcute de
Dumnezeu care este o ieșire din voia lui Dumnezeu și porunca de a
fi viu deci și o încălcare a poruncii astfel Adam cel ridicat din
morți ce va răspunde la judecata de obște când din vina lui toată
umanitatea este nevoita sa se lupte cu moartea și sa moara ca să
urmeze pe Dumnezeu deci sa renunțe l aviata muritoare și la viata
care ne o creem cu gândul la cele muritoaredespartiti de cele
nemuritoare a lui dumne,eu ce va raspu de Adam când Dumnezeu a luat
asupra lui păcatul morții lui Adam l a iertat și celor ce au greșit
cu păcatul de moarte și s au pocăit pentru a se întoarce la
Dumnezeu ezeu au primit învierea și lucrarea vieții nu spre moarte
cu spre viata veșnică unita în lucrare cu rostul existentei de a
sluji cu existenta sa vieții veșnice integrate I. Lucrarea proprie
naturala și normala deci lupta cu păcatul strămoșesc a devenit di.
Personala confor moștenirii adamince împreună luptătoare cu
dumnezeu pentru ca Dumnezeu a luat moartea lui Adam asupra sa și a
înviat prin ea arătând ca omul ce nu va urma firii lui Adam și
firii infiate de Dumnezeu va învia din firescul morții spre viata
vesnica
De doua ori s a coborât foc din cer și a ars jertfele o
data la Moise după ce s au sfințit preoții și o data la Ilie când s
a arătat care este Dumnezeu cel adevărat in fata celor care
jertfească idolilor dar și asupra apei s a făcut minunea
despărțirii apelor pentru Ilie
Memoriile sunt înregistrate în ordine cronologica dacă
nu se contextualizeaza o acțiune se auto exclude și nunintra în
ligicitatea formelor în care se memorează o actiune
P s renunțarea le pretentiiile false despre si e
descătușează potențialul asuns si eliberează de Așteptările
intangibile