48 de redescoperiri ale lucrurilor ascunse in credibilitatea neștiinței
Deci dacă se spune ca unde doi se vor uni sa ceara Dumnezeu le va da ca in creație când Dumnezeu a spus sa se facă sau ca in preoție dacă le țineți vor fi ținute asta înseamnă ca prin asemănare omul are putere sa își creeze realitatea înconjurătoare si nu doar sa fie creat de corcumstantele ei iar dacă omul decide si reușește sa își creeze realitatea aceasta va fi pusă in Armonia realității create de Dumnezeu si ceea ce a creat in conformitate cu Creația lui Dumnezeu va rămâne si ce nu va cădea in inexistenta pentru ca nu s a conectat la izvorul dătător de viața a lui Dumnezeu deci orice îți dorești si ai încredere deplina va vei dobândi si îl primeați si ești pregatit sa devii deplin aparținătorul celor dorite si ți le asumi deplin când le Primești ceea ce ai primit poate intra in realitatea ta pe deplin când si Dumnezeu participa cu altoită la viața ta a celor dorite adică omul poate muta munții dacă are încrederea ca ceea ce face este in deplina convingere a conștiinței de aceea si cuvântul a crede si a crea sunt similare pentru ca au rădăcina comuna si hristos apelează la propriile convingeri si le spune si ii întreabă si le confirma ca se va face după credința lor deci Dumnezeu vindeca voința creatoare din om in scopul armonizare cu Dumnezeu iar postul si rugăciunea sunt limpezirea minții de nedumeriri sau îndoieli ale credinței prin care omul devine asemanator cu Dumnezeu in actul creator al propriei Realități armonie care autentifica di desăvârșește si Creația omului pentru ca omul poate crea din nisip iar la primul val al deznădejdii se risipește sau poate crea prin credința dreapta in Dumnezeu care invesniceste faptele sale de aceea si primii pustnici înțelegeau ca aveau acces la o sursa creatoare de viața prin dreapta credința deci când mergi la icoana si ca intr o oglinda îl intrebi pe Dumnezeu sa aprobe si sa binecuvânteze cele pe care vrei sa le creezi in viața ta si sa rămână in altoite in dreapta credința si in Dumnezeu pentru a se invesnici innimpreuna lucrare cu viața si Creația lui Dumnezeu
De aceea si cele rele pe care le grăiești pot prinde viața in lucrarea creatoare a minții iar când ești deznădăjduit si lipsit de speranța mintea lucrează împotriva puterii dătătoare de viața a lui Dumnezeu deci omul își Creează realitatea cu resursele pe care le are iar dacă nu le folosește le risipește
De luat din telefon
Apoi vorbește despre credința cu care doi se unesc pentru a cere lui Dumnezeu si de vor crede cu adevărat Dumnezeu le va da după credința lor acum vorbim despre previzualizarea celor dorite si încrederea ca Dumnezeu fa face tot posibilul ca Dumnezeu creator si vistiernic al împărăției si al creatiei sa le dea cele in care cred si cu care cred ca Dumnezeu va împlini credința lor si modul in care își asuma integritatea celor pentru care s au rugat apoi vedem ca si omul care a primit iertare de păcate grele cu care s a afișat înaintea lui Dumnezeu conștientizând propriile greșeli si neconcordanta lor cu apartenența la Dumnezeu iar Dumnezeu arată iertarea cu care iarta ca cel ce va ierta asemanator cu cele pe care i le a iertat si Dumnezeu ajunge la aceeași încredințare ca Dumnezeu iarta precum omul iarta paguba morala sau fizica pe care un apropriat o are asupra aproapelui si credința cu care Dumnezeu iarta prin fapte similare de iertare celui care cere iertarea cu care si lui i se cerșește
Dacă in vechiul testament Dumnezeu nu stătea in mijlocul taberei ca sa nu piardă pe cei păcătoși dar stătea ca un pastor înaintea lor ca sa ii ducă in pământul făgăduit iar când moise a vrut sa vadă slava lui Dumnezeu nu pe Dumnezeu însuși Dumnezeu a spus același lucru ca nu poate omul sa vadă pe Dumnezeu si sa nu moara deci Adam a murit ca a vrut sa vadă si sa fie ca Dumnezeu iar la schimbarea la fata tot Dumnezeu a grăit si a zis când cei trei apostoli stăteau cu spatele la Dumnezeu ca moise neputând sa suporte lumina si slava lui Dumnezeu
O educație prin agresivitate crează o strictețe prin frica pe când o educație prin exemplu si blândețe Creează un comportament dobândit prin auto intelegere si asumare prin experiența frica Creează traume blândețea Creează modele de urmat
Apoi obiectele au valoare atât cât își împlinesc scopul folositor iar dacă sunt risipite precum o pana sau o trestie degeaba are un poet un stilou de aur dacă nu ajunge la puterea cuvântului la o pana si o trestie din mâna celui mai mare înțelept al lumii
Degeaba mate femeia ca o toaca si ca un clopot in bărbat dacă ea nu știe sa dea o mâna de ajutor la munca lui el intrând in deznădejdea muncii in risipa fără scop
Se pare ca dreptatea lui Dumnezeu se îndreptățește prin osandirea păcătosului nu doar după săvârșirea pacatuluinin trup ci si după săvârșirea păcatului hulirii in vorba deci subprime cuvânt omul atentează la viața aproapelui
Deci dezlegarea lui simeon si a cananeencei e you o dezlegare dar una pentru un câine ai alta pentru o elita unu pentru a muri alta pentru a trai unu pentru a intra in legea cea noua alta pentru a primi legea noua trecând peste cea veche poporul ales a fost ales ca o consecință a căderii dar ridicarea din păcat nu s a făcut discriminatoriu ci pentru toată umanitatea dezlegarea de cuvânt ca lege si învierea in dumnezeire prin credința împlinirea cuvântului ca desavarsire si credința drept cale spre desavarsire Gnom adică cananeeanca adică cei considerați câini fata de poporul ales era si conștiința superiorității si recunoștință inferiorității dar si măsura credinței din ambele perspective
De aceea si moise Dumnezeu l a arătat înaintea egiptenilor de la nivelul lor si al credinței lor ca egiptene zoo credincioși prin moise a făcut Dumnezeu semne ca sa se arate puterea lui Dumnezeu la nivelul credințelor lor si zeilor lor care s au răsculat împotriva lor ca sa se arate si poporului ales falsitatea credinței egiptenilor si puterea lui Dumnezeu asupra tuturor puterilor lumii de la apa insecte pana la animale si oameni
Apoi mai este o problema lupta cu acest demon al fiicei ei e o lupta directa cu patima omul se simte neputincios in lanțurile păcatului dar puterea lui Dumnezeu de a dezlega aceste lanțuri se face cu o forța cutremurătoare prin lupta nedreapta asupra păcatului care prin dreptatea nelegiuirii a robit omul iar lupta preotului este directa si cu păcatul si cu personificarea si reprezentantul mijlocitor al păcatului
Pilda aducerii la altar a mantuitorului
A traducătorului care s a încăpățânat sa nu traducă un cuvânt al lui Dumnezeu si sa nu o numească fecioara pe cea care va naște de la tatăl ceresc pe fiul lui Dumnezeu pote înțelegând sau neînțelegând statutul femeii sau încrederea lui Dumnezeu in femeie de a se naște fără stricaciune si fără de păcat așa te tari si neclintite sunt cuvintele lui Dumnezeu iar îndărătnicie omului nu poate sta in fata unei pete de cerneala care mărturisește pe Dumnezeu dar alta era dezlegarea lui cel in cuvânt pedepsit de Dumnezeu si binecuvântat sa vadă pe Mântuitorul dar si proorociri care tot in bătrânețile sale aștepta in curăția văduviei Mântuitorul apoi o alta dezlegare a lui Dumnezeu a celor din afara cuvântului si a legământului a celor care nu aveau responsabilitate fata de cuvand dar care in strigătele lor au primit milostivire cea care o alta femeie numita înjositor in raport cu cei legati de cuvânt ca popor ascultător al cuvântului
Încredințarea in voia lui Dumnezeu o face omul care s a dezrobit de păcat si care este pe calea Dezrobirii pentru ca in păcat Dumnezeu nici nu ajuta ba chiar își întoarce ajutorul si grija iar păcatul lucrează cu moarte in om mai aficient astfel cel ce se încrede in Dumnezeu o face cu inima curată si cu încredere si cu renunțare la păcat si urmare a lui Dumnezeu ca adevarul si ajutorul lui Dumnezeu se fie lucrător prin fapta voie si gând
Pana si personajele lui doatoievschi au nevoie de o Înviere si de o curatire sau trecere prin experiențe similare cu moarte ca o spovedire ai împărtășire pentru a se despovada de tensiunea acumulata prin trecerea consecutiva a evenimentelor de ii încordează atenția