48 de legături regate înnodate si relocate
P s elogiul prostiei intelectuale trebuie sa sacrifici o mie de
copii normali si poate unul fără interes pentru potențial pentru
stima de sine a unui deștept cu note mari care lupta sa își tina
colegii in mediocritate pentru a fi primul mediocru care nu are
nimic valoros de împărtășit decât o acuza ca de ce el e deștept si
ceilalți prosti nu îl ajuta sa fie deștept si doresc sa îl
depășească in deșteptăciune ei bine educația nu înseamnă sa faci un
deștept pe spatele unei gloate de prosti ci sa aduci standardul
intelectual in tr un mediu de formare standardizat pentru buna
funcționare a societatii prin colaborare si împărtășire eficientă a
resurselor fără risipa si profitorii pentru sărăcirea maselor cau
unul sa aibă capital si sa se numească populația bogata prin
bogăția pe care unul o impune inferiorilor
8 de reculegere unificate
Ca în algoritmi matematici trebuie sa dai un pas înapoi
pentru a merge pe drumul bun de aceea pentru a merge pe drumul
drept creștin trebuie sa refuzi ofertele nepotrivite și sa te dai
din calea ce vor sa te ispitească la rău și sa mergi pe o cale
ocolita ca să ocolești ispitele ce te trag pe un drum gresit
Omul folosește duminica pentru a descoperi deplinătatea
puterilor pe care le poate investi fără a se irosi și pierde în
munca iar pentru munca descoperă potențialul maxim și eficienta
optima de funcționare în paramerti și în armonie a sistemului în
care și omul și munca sunt sincronizate pentru a crea eficienta
optima fără a irosi resurse proprii sau ale mediului astfel
omul scăpa de ignoranță și proasta administrare a propriilor
resurse dar și ale resurselor mediului în care lucrează astfel nu
se înstrăinează nici pe sine prin munca și nici munca nu se
înstrăinează de scopul pentru care este folositoare mediului
Duminica este dedicata descoperirii tainelor
funcționarii umane o reumanizare personala dar și a mediului pentru
ca un om care nu ii considera oameni pe cei din mediul lui se va
simți intemnitat de propria mentalitate apoi dacă nu își poate
reîntregirea părerea De sine în afara unui mediu preconceput nici
el nu mai funcționează la potențial ma im și nici mediul nu îl
integrează ma maxima lui capacitate de aceea iertarea aproapelui ci
cererea iertării vindeca relaționare pentru o comunicare sănătoasă
de aceea și natura de resfinteste duminica iar omul se sfințește
pentru a lucra în natura și mediu cu deplinătatea funcțiilor fizice
cu respect fidelitate și integritate astfel omul nu slujește la doi
domni intereselor proprii și distrugerii mediului ci armonizează
împreună lucrare în forma creatoare de viata în care Dumnezeu I a
dat rostul vietii
Pentru omul care reușește sa pună duminica nu doar
ca sfârșit de refacere al puterilor ci și ca început al pregătirii
pentru noua săptămâna cu binecuvântare ri
reîntregirea a capacităților în scopul slujirii lui Dumnezeu acel
om îl pune pe primul loc pe Dumnezeu îl pune pe Dumnezeu,eu
înaintea poverile lumii pentru a i lumina calea de aceea punem
farurile în fata mașinii noaptea pe tru a vedea pe unde dorim sa
mergem astfel de sâmbătă la apus pana luni la răsărit duminica este
a lui Dumnezeu ezeu în unire cu el în gradina raiului în comunicare
și sfatuire pentru a vedea ce am făcut și unde mai avem
treaba
Duminica nu e o pierdere de timp ci e o înstrăinare de
rătăcirea lumeasca pentru a ne regăsi și reidentifica deplinătatea
umana astfel omul își reîntregirea conștiința ca nu este un sclav
al unei economii al existentei ca viata nu este o povara ci este un
ciclu prin care acumulam și eliberam efort munca și resurse
dacă în timpul săptămânii cerem ajutor la munca duminica
reîntoarcem lui Dumnezeu mulțumirea pentru sporul acordat
Duminica nu este o zi a abandonului în care renunțăm la
identitatea cu care ne exprimam folosul înr o societate în
care doar omul muncitor este folositor dar aceasta zi de odihna
este ca o zi de post în care ne abținem de la sclavie de la robia
morții și ne reconectam cu starea nobila și divina a libertății
conlucratoare cu Dumnezeu în slujba armoniei binelui
1600 ani Sf Vasile la oxford
Când vei ajunge rătăcit prin lume fără Dumnezeu vei
vedea ca singurul ajutor adevărat nu stau în principiile
convențiilor sociale ci în ajutorul lui Dumnezeu deci nu renunță la
Dumnezeu pentru nimic din lume care sunt trecatoare
O data cu nașterea domnului începe lupta cu persecuția
interioara și lucrarea de curăție urmata de botez
Iartă doamne perioada vieții în care nu am vrut sa o
trăiesc lângă tine
Smerenia poate uni astrele adică vidul existențial are
masuri astrale
Îngerul slujește și slăbește și sebucura de împlinirea
slujirii lui dar omul cucerește îngăduință lui Dumnezeu prin lupta
abținere răbdare și motivația desăvârșirii din sânul lui Dumnezeu
lupta lui este tot o slujire dar și o și o cucerire a mântuirii
prin jertfa
Bărbatul nu poate fi cap sec femeii are nevoie de inima
ei ca să pompeze iubire iar el sa stea demn și neclintit în
onoarea iubirii împlinite
Mare bucurie primește cel ce îndeamnă la bine fără un
interes subiectiv pentru ca bucuria desăvârșirii binelui o
avea deplina chiar de a participat doar motivational
Fstapanirea dea sine a bărbatului oferă deplina dăruire
a fetei când va ajunge încununată de vrednicia bărbatului iar
aceasta ascultare răbdare prețuire și dăruire o încununează
Dumnezeu în nașterea pruncilor prin taina cununiei și nu a
dezlegarii la păcat I la unirea în duh cuget fidelitate
deplina și adevărat desăvârșită și împărtășită ca una și
victorioasa slăbită iubire în taina lui dumnezeu
Fstapanirea dea sine a bărbatului oferă deplina dăruire
a fetei când va ajunge încununată de vrednicia bărbatului iar
aceasta ascultare răbdare prețuire și dăruire o încununează
Dumnezeu în nașterea pruncilor prin taina cununiei și nu a
dezlegarii la păcat I la unirea în duh cuget fidelitate
deplina și adevărat desăvârșită și împărtășită ca una și
victorioasa slăbită iubire în taina lui dumnezeu
Umbra compromisului și a micii înțelegeri ascunse în
spatele merii alegeri stirbindu I din autoritate și
încredere
Se aude venind anul nou în glasuri de copii harmalaie
joaca și cântece pentru întâmpinarea noului an
În atmosfera amintirii de crăciun de când eram copil
când ne trezeam în dimineața de crăciun și alături de verișori ne
uitam la un film heart worminc motivațional emoțional de
familie
Le au crescut aripile și s au desprins de legarea de pat
dar când au căzut în pat lau căzut aripile tineretii
Atitudinea definitiva fără alternativa creează o
încredere stapanita de deplinătatea deciziei
Chiar dacă nu am nimic de spovedit vin pentru ca am
pierdut legătura cu Dumnezeu
Fiecare om in parte are o experiența distincta si unica
a trăirii credinței si apropierii de Dumnezeu cu toții credem
monoteist intr un singur Dumnezeu dar rugăciunea in comun este cea
care ne ridica din propriile neputințe la împreuna lucrarea si
mântuirea in Dumnezeu mântuirea individuala este o munca in comun
cu aproapele
Așa cum de la un om la altul nu se pot citi
gânduri vara voce așa si de la Dumnezeu nu se poate citi voia fără
credința iar relația dintre oameni e ca relația cu Dumnezeu doar
prin iubire fapte si dăruire poți influența personal aproapele
astfel dacă lucrezi pentru a câștiga încrederea si bunăvoința
aproapelui așa poți lucra si pentru bunăvoința lui Dumnezeu si dacă
Dumnezeu se identifica cu aproapele atunci îl putem identifica pe
Dumnezeu ca o apropiere tangibila la care sa apelam subiectiv nu ca
la un transcendent ci ca la o persoana normala cu afecte si dorințe
de a ne fi alături atât timp cât ne dorim același lucru
P s atunci când nici Dumnezeu nu te mai așteaptă și e
bucuras sa te revadă reîntors în fire la cine să te mai duci și
cine sa te mai aștepte acasă
Panouri cu borduri moi cu cuie p ermetice și prindere
automata
Diferența dintre bogat și gospodar
La recensământ copii erau deja înregistrați și se
știa că-ți trebuie sacrificați statistic ca să ajungi la cine
trebuie dar nu s a ajuns
Copii nu sunt educați și învățați eu copiază și sinteza
cum sa traiasca
Solicitând instituției bisericești care prin
popularitate a primit drepturi constituțional ca membrii și
reprezentanții bisericii sa mărturisească propria credință în
interiorul instituției dar sa i se respecte și public manifestări
prin care promovează idealul și regulile instituției bisericesti,
societatea moderna având reguli distincte și contradictorii în ceea
ce privește normele convenționale ale unui comportament social în
special cel legat dintre bărbat și femeie care în interiorul
bisericii sunt acceptate pe baza de căsătorie monogama și
împreunare fizica responsabila cu respect și acceptare reciproca a
drepturilor liberei voințe și a decentei limitate la activ fizic
acceptat biologic cu scopul consumării și împărtășirii
sentimentelor firești de procreere al cărei scop și
responsabilitate are ca încă de la inițiere și finalizare
conștientizarea ca acest act are ca scop nașterea creșterea și
purtarea de grija pentru prunci iar folosirea actelor trupești
despărțite de actul procedurii fiind considerate un act care
dovedește o neputinta și începutul unui păcat trupes de folosire a
actelor trupești pentru promovare a unor plăceri care nu au un scop
normal ale folosirii organelor și dorințelor pentru pentru
scopuri egoiste care au finalitate boli fizice și mintale aceasta
idee este distincta și contradictorie fata de cea acceptata de
convențiile sociale actuale prin care actul întâlnirii fizice este
îngăduit iar eventualele scopuri firești ale acestui act împlinite
în trup sunt rezolvate sau mai exact extirpare negate și otrăvite
prin medicamente obiecte și tehnici contraceptive sau în cazuri
avansate intervenții medicale prin care se extirpa viata care și a
împlinit o normalitate fizica dar care social nu este acceptata ca
viata ci doar ca element extirpat astfel prin dorința convenției
sociale de a impune instituției bisericerti negarea propriilor
credințe I se cere și I se încalcă un drept co stitutional de
libera exprimare a propriilor norme morale și sociale lupta pe care
biserica a dus o și în primele secole cu varsari de sânge acceptate
social de instituțiile de conducere sociala care ne-au și nu
acceptau afilierile nu un cult individual distinct de convențiile
sociale considerate ca periculoase pentru libertatea și sănătatea
individuala a cetatenilor
Urmarea fiului conlucrarea cu duhul și slăbirea
tatalui
Manifestarea lui Dumnezeu în lume pri fiul lui Dumnezeu
întrupat s a făcut pentru a arata conlucrarea omului cu Dumnezeu
pogorârea la botez a sfântului duh s a arătat ca și omul sa vadă ca
poate conlucra și cu tatăl și cu fiul și cu duhul sfânt iar
lucrările sfintei treimi sunt manifestarea trimisa a lui
Dumnezeu în existenta după puterea omului de a l înțelege și
integra în existenta personala sub putință manifestării lui
Dumnezeu în viata omului prin urmarea noului co lucrarea lui
Dumnezeu în lumw
La Dumnezeu nu vorbim despre un sfârșit și o etapa
a vieții și relației cu Dumnezeu ci doar de o moarte a morții pusa
sub forma ei asumata de a muri când despărțirea de Dumnezeu
se savarseste
Viata spirituala nu este un progres duhovnicesc ci o
participare și consimt la împreună lucrare
Suprafețele reci absorb căldură din mediu
Suprafețele întunecate absorb lumina ființele vii se
hrănesc și își susțin viata prin absorbție de căldură lumina și
umiditate deci omul trăiește pentru a se hrăni cu Dumnezeu dătător
de viata omul păcătos consuma dumnezeire omul îndumnezeire emana
dumnezeire
Când strigi la Dumnezeu sa te dezlege din
propriile patimi alese liber tradand răbdarea bunătatea și
statornicia dreptății și iubirii lui Dumnezeu parca te prezinți tu
cu propriile decizi și propria credință știrbit de orbirea
păcatelor cu care ți ai luat ochii de la icoana și ii ai îndreptat
către plăcerea lumii
Smerit în fata lui Dumnezeu poți cere ajutor sa te scape
din robia propriilor patimi dar strigarea e mai mare când strigi la
Dumnezeu sa te scape din robia lumii asupra ta la care nu ai
participat cu libera voința dar ai participat cu roadele propriilor
patimi
Mai este și postura poporului ales dacă pana și străinii
vin sa strige după Dumnezeu și sa mărturisească o credință prin
voința fără fundament cultural sau etnic atunci poporul ales si
taiat imprejur ce responsabilități are fata de dumnezeul lor
Întrebarea și cercetarea a ținut loc de botez
pentru ca acea taina pentru care a venit de a cere pentru fiica
rristos tot pentru fii lui a venit și face acea paralela dar
menționează și maginea câineleui care a mai folosit o în pilda
săracului Lazăr
S a văzut ca femeia de alt neam a venit la
Hristos pentru ajutor și Hristos a revelat calea prin credință și
mărturisiri din orice postura chiar și de umilință
Sau injosiŕe prefigurat mărturisirea Martinica a
credintei
Sărmana Înaltpreasfintite Părinte Arhiepiscop,
Mă numesc Neagu Valentin și am fost săptămâna trecută sa
vă rog să mă primiți sub ascultare dacă mă găsiți
vrednic.
Am venit la dumneavoastră pentru a vă întreba dacă aveți
un loc din care să vă slujesc în calitate de diacon timp de doi ani
pentru a înțelege și acumula experiență în rânduiala bisericii după
care dacă dacă mă găsiți vrednic și aveți un post liber să mă
primiți să vă slujesc din rândul preoților militari.
Menționez, ca am absolvit seminarul teologic la Roman și
facultatea de Teologie la Iași, sunt căsătorit din anul 2017 și am
doi copii, din anul 2020 sunt maistru militar în forțele
navale, și în luna octombrie anul 2020 am primit binecuvântarea
dumneavoastră de înfiere în Arhiepiscopia Timișului și am susținut
examenul de capacitate preoțească.
Vă mulțumesc pentru răbdare, înțelegere și pentru
timpul acordat.
Omul devine viata în dumne,eu renunțând la vremelnica
vieții și îmbrățișând resursa și rânduiala vieții vesnice
Dumnezeu a oferit o dorința și fecioara a primit o și l
a născut și s a făcut mama ascultând și primind un dar de i femeia
este împărăteasa prin dar
Bărbatul oferă o dorința unei femei iar femeia o
îndeplinește și prin ascultare și asumare naște și creste fiul asa
și fiu lui dumneze
DumneEu primește pe Dumnezeu în brate
Simion în contact cu înțelegerea textului tradus întra
în contact și cu minunea întrupării și în firea lui se
încredințează și taina veșniciei cu care vine nașterea lui
Dumnezeu
Ce au făcut oamenii când au primit pruncul în brate pe
Dumnezeu dat oamenilor au zis
vai te mănânc
Femeia înțelege cel mai bine întruparea și crearea lumii
și primirea vieții în ele și așteptarea lui Dumnezeu ca după odihna
a doua zi sa primească porunca pentru a naște
Cum martirii ca și femeile nu au renunțat la viata din
ei la Dumnezeu și la credință și au zis nu ma lepăd și femeile nu
lepăd pruncul și viata din mine
Astfel vedem și pe om care se naște gol spleaca gol dar
oro se cearta în lume pentru ceva care nu este al lui ori în cauta
pe Dumnezeu pentru a-l câștiga în viata veșnică metrecatoare
Dar
P s omul primește pe Dumnezeu ca prunc în semn am
primirii lui Dumnezeu în umanitate și confirmare ca Dumnezeu a I
trebat fecioara dacă dorește ca prin ea sa se coboare Dumnezeu în
lume ca să o ridice din moarte păcat pieire și propria decădere în
care se încătușați prin cei ce nu doresc mântuirea lumii ci
stăpânirea lumii căzută în propriile lanțuri