C 1 s spart de pe cartele

 48 de legături regate înnodate si relocate 

P s elogiul prostiei intelectuale trebuie sa sacrifici o mie de copii normali si poate unul fără interes pentru potențial pentru stima de sine a unui deștept cu note mari care lupta sa își tina colegii in mediocritate pentru a fi primul mediocru care nu are nimic valoros de împărtășit decât o acuza ca de ce el e deștept si ceilalți prosti nu îl ajuta sa fie deștept si doresc sa îl depășească in deșteptăciune ei bine educația nu înseamnă sa faci un deștept pe spatele unei gloate de prosti ci sa aduci standardul intelectual in tr un mediu de formare standardizat pentru buna funcționare a societatii prin colaborare si împărtășire eficientă a resurselor fără risipa si profitorii pentru sărăcirea maselor cau unul sa aibă capital si sa se numească populația bogata prin bogăția pe care unul o impune inferiorilor 

 8 de reculegere unificate


Ca în algoritmi matematici trebuie sa dai un pas înapoi pentru a merge pe drumul bun de aceea pentru a merge pe drumul drept creștin trebuie sa refuzi ofertele nepotrivite și sa te dai din calea ce vor sa te ispitească la rău și sa mergi pe o cale ocolita ca să ocolești ispitele ce te trag pe un drum gresit

Omul folosește duminica pentru a descoperi deplinătatea puterilor pe care le poate investi fără a se irosi și pierde în munca iar pentru munca descoperă potențialul maxim și eficienta optima de funcționare în paramerti și în armonie a sistemului în care și omul și munca sunt sincronizate pentru a crea eficienta optima fără a irosi  resurse proprii sau ale mediului astfel omul scăpa de ignoranță și proasta administrare a propriilor resurse dar și ale resurselor mediului în care lucrează astfel nu se înstrăinează nici pe sine prin munca și nici munca nu se înstrăinează de scopul pentru care este folositoare mediului

Duminica este dedicata descoperirii tainelor funcționarii umane o reumanizare personala dar și a mediului pentru ca un om care nu ii considera oameni pe cei din mediul lui se va simți intemnitat de propria mentalitate apoi dacă nu își poate reîntregirea părerea De sine în afara unui mediu preconceput nici el nu mai funcționează la potențial ma im și nici mediul nu îl integrează ma maxima lui capacitate de aceea iertarea aproapelui ci cererea iertării vindeca relaționare pentru o comunicare sănătoasă de aceea și natura de resfinteste duminica iar omul se sfințește pentru a lucra în natura și mediu cu deplinătatea funcțiilor fizice cu respect fidelitate și integritate astfel omul nu slujește la doi domni intereselor proprii și distrugerii mediului ci armonizează împreună lucrare în forma creatoare de viata în care Dumnezeu I a dat rostul vietii

Pentru omul care reușește sa pună  duminica nu doar ca sfârșit de refacere al puterilor ci și ca început al pregătirii pentru noua săptămâna   cu binecuvântare    ri reîntregirea a capacităților în scopul slujirii lui Dumnezeu acel om îl pune pe primul loc pe Dumnezeu îl pune pe Dumnezeu,eu înaintea poverile lumii pentru a i lumina calea de aceea punem farurile în fata mașinii noaptea pe tru a vedea pe unde dorim sa mergem astfel de sâmbătă la apus pana luni la răsărit duminica este a lui Dumnezeu ezeu în unire cu el în gradina raiului în comunicare și sfatuire pentru a vedea ce am făcut și unde mai avem treaba 

Duminica nu e o pierdere de timp ci e o înstrăinare de rătăcirea lumeasca pentru a ne regăsi și reidentifica deplinătatea umana astfel omul își reîntregirea conștiința ca nu este un sclav al unei economii al existentei ca viata nu este o povara ci este un ciclu prin care acumulam și eliberam efort munca și resurse  dacă în timpul săptămânii cerem ajutor la munca duminica reîntoarcem lui Dumnezeu mulțumirea pentru sporul acordat

Duminica nu este o zi a abandonului în care renunțăm la identitatea cu care ne exprimam folosul înr o  societate în care doar omul muncitor este folositor dar aceasta zi de odihna este ca o zi de post în care ne abținem de la sclavie de la robia morții și ne reconectam cu starea nobila și divina a libertății conlucratoare cu Dumnezeu în slujba armoniei binelui 

1600 ani Sf Vasile la oxford

Când vei ajunge rătăcit prin lume fără Dumnezeu vei vedea ca singurul ajutor adevărat nu stau în principiile convențiilor sociale ci în ajutorul lui Dumnezeu deci nu renunță la Dumnezeu pentru nimic din lume care sunt trecatoare

O data cu nașterea domnului începe lupta cu persecuția interioara și lucrarea de curăție urmata de botez

Iartă doamne perioada vieții în care nu am vrut sa o trăiesc lângă tine

Smerenia poate uni astrele adică vidul existențial are masuri astrale 

Îngerul slujește și slăbește și sebucura de împlinirea slujirii lui dar omul cucerește îngăduință lui Dumnezeu prin lupta abținere răbdare și motivația desăvârșirii din sânul lui Dumnezeu lupta lui este tot o slujire dar și o și o cucerire a mântuirii prin jertfa

Bărbatul nu poate fi cap sec femeii are nevoie de inima ei ca să pompeze iubire iar el sa stea demn și neclintit  în onoarea iubirii împlinite 

Mare bucurie primește cel ce îndeamnă la bine fără un interes subiectiv  pentru ca bucuria desăvârșirii binelui o avea deplina chiar de a participat doar motivational

Fstapanirea dea sine a bărbatului oferă deplina dăruire a fetei când va ajunge încununată de vrednicia bărbatului iar aceasta ascultare răbdare  prețuire și dăruire o încununează Dumnezeu în nașterea pruncilor prin taina cununiei și nu a dezlegarii la păcat  I la unirea în duh cuget fidelitate deplina și adevărat desăvârșită și împărtășită ca una și victorioasa slăbită iubire în taina lui dumnezeu

Fstapanirea dea sine a bărbatului oferă deplina dăruire a fetei când va ajunge încununată de vrednicia bărbatului iar aceasta ascultare răbdare  prețuire și dăruire o încununează Dumnezeu în nașterea pruncilor prin taina cununiei și nu a dezlegarii la păcat  I la unirea în duh cuget fidelitate deplina și adevărat desăvârșită și împărtășită ca una și victorioasa slăbită iubire în taina lui dumnezeu

Umbra compromisului și a micii înțelegeri ascunse în spatele merii alegeri stirbindu I din autoritate și încredere 

Se aude venind anul nou în glasuri de copii harmalaie joaca și cântece pentru întâmpinarea noului an

În atmosfera amintirii de crăciun de când eram copil când ne trezeam în dimineața de crăciun și alături de verișori ne uitam la un film heart worminc motivațional emoțional de familie
Le au crescut aripile și s au desprins de legarea de pat dar când au căzut în pat lau căzut aripile tineretii


Atitudinea definitiva fără alternativa creează o încredere stapanita de deplinătatea deciziei

Chiar dacă nu am nimic de spovedit vin pentru ca am pierdut legătura cu Dumnezeu 

Fiecare om in parte are o experiența distincta si unica a trăirii credinței si apropierii de Dumnezeu cu toții credem monoteist intr un singur Dumnezeu dar rugăciunea in comun este cea care ne ridica din propriile neputințe la împreuna lucrarea si mântuirea in Dumnezeu mântuirea individuala este o munca in comun cu aproapele 

 Așa cum de la un om la altul nu se pot citi gânduri vara voce așa si de la Dumnezeu nu se poate citi voia fără credința iar relația dintre oameni e ca relația cu Dumnezeu doar prin iubire fapte si dăruire poți influența personal aproapele astfel dacă lucrezi pentru a câștiga încrederea si bunăvoința aproapelui așa poți lucra si pentru bunăvoința lui Dumnezeu si dacă Dumnezeu se identifica cu aproapele atunci îl putem identifica pe Dumnezeu ca o apropiere tangibila la care sa apelam subiectiv nu ca la un transcendent ci ca la o persoana normala cu afecte si dorințe de a ne fi alături atât timp cât ne dorim același lucru

P s atunci când nici Dumnezeu nu te mai așteaptă și e bucuras sa te revadă reîntors în fire la cine să te mai duci și cine sa te mai aștepte acasă 


Panouri cu borduri moi cu cuie p ermetice și prindere automata

Diferența dintre bogat și gospodar

La recensământ  copii erau deja înregistrați și se știa că-ți trebuie sacrificați statistic ca să ajungi la cine trebuie dar nu s a ajuns

Copii nu sunt educați și învățați eu copiază și sinteza cum sa traiasca
Solicitând instituției bisericești care prin popularitate a primit drepturi constituțional ca membrii și reprezentanții bisericii sa mărturisească propria credință în interiorul instituției dar sa i se respecte și public manifestări prin care promovează idealul și regulile instituției bisericesti, societatea moderna având reguli distincte și contradictorii în ceea ce privește normele convenționale ale unui comportament social în special cel legat dintre bărbat și femeie care în interiorul bisericii sunt acceptate pe baza de căsătorie monogama și împreunare fizica responsabila cu respect și acceptare reciproca a drepturilor liberei voințe și a decentei limitate la activ fizic acceptat biologic cu scopul consumării și împărtășirii sentimentelor firești de procreere al cărei scop și responsabilitate are ca încă de la inițiere și finalizare conștientizarea ca acest act are ca scop nașterea creșterea și purtarea de grija pentru prunci iar folosirea actelor trupești despărțite de actul procedurii fiind considerate un act care dovedește o neputinta și începutul unui păcat trupes de folosire a actelor trupești pentru promovare a unor plăceri care nu au un scop normal ale folosirii organelor și dorințelor  pentru pentru scopuri egoiste care au finalitate boli fizice și mintale aceasta idee este distincta și contradictorie fata de cea acceptata de convențiile sociale actuale prin care actul întâlnirii fizice este îngăduit iar eventualele scopuri firești ale acestui act împlinite în trup sunt rezolvate sau mai exact extirpare negate și otrăvite prin medicamente obiecte și tehnici contraceptive sau în cazuri avansate intervenții medicale prin care se extirpa viata care și a împlinit o normalitate fizica dar care social nu este acceptata ca viata ci doar ca element extirpat astfel prin dorința convenției sociale de a impune instituției bisericerti negarea propriilor credințe I se cere și I se încalcă  un drept co stitutional de libera exprimare a propriilor norme morale și sociale lupta pe care biserica a dus o și în primele secole cu varsari de sânge acceptate social de instituțiile de conducere sociala care ne-au și nu acceptau afilierile nu un cult individual distinct de convențiile sociale considerate ca periculoase pentru libertatea și sănătatea individuala a cetatenilor


Urmarea fiului conlucrarea cu duhul și slăbirea tatalui


Manifestarea lui Dumnezeu în lume pri fiul lui Dumnezeu întrupat s a făcut pentru a arata conlucrarea omului cu Dumnezeu pogorârea la botez a sfântului duh s a arătat ca și omul sa vadă ca poate conlucra și cu tatăl și cu fiul și cu duhul sfânt iar lucrările sfintei treimi sunt manifestarea trimisa a  lui Dumnezeu în existenta după puterea omului de a l înțelege și integra în existenta personala sub putință manifestării lui Dumnezeu în viata omului prin urmarea noului co lucrarea lui Dumnezeu în lumw

 La Dumnezeu nu vorbim despre un sfârșit și o etapa a vieții și relației cu Dumnezeu ci doar de o moarte a morții pusa sub forma ei asumata de a muri când despărțirea de Dumnezeu se  savarseste

Viata spirituala nu este un progres duhovnicesc ci o participare și consimt la împreună lucrare

Suprafețele reci absorb căldură din mediu
Suprafețele întunecate absorb lumina ființele vii se hrănesc și își susțin viata prin absorbție de căldură lumina și umiditate deci omul trăiește pentru a se hrăni cu Dumnezeu dătător de viata omul păcătos consuma dumnezeire omul îndumnezeire emana dumnezeire

 Când strigi la Dumnezeu sa te dezlege din propriile patimi alese liber tradand răbdarea bunătatea și statornicia dreptății și iubirii lui Dumnezeu parca te prezinți tu cu propriile decizi și propria credință știrbit de orbirea păcatelor cu care ți ai luat ochii de la icoana și ii ai îndreptat către plăcerea lumii 

Smerit în fata lui Dumnezeu poți cere ajutor sa te scape din robia propriilor patimi dar strigarea e mai mare când strigi la Dumnezeu sa te scape din robia lumii asupra ta la care nu ai participat cu libera voința dar ai participat cu roadele propriilor patimi 

Mai este și postura poporului ales dacă pana și străinii vin sa strige după Dumnezeu și sa mărturisească o credință prin voința fără fundament cultural sau etnic atunci poporul ales si taiat imprejur ce responsabilități are fata de dumnezeul lor

 Întrebarea și cercetarea a ținut loc de botez pentru ca acea taina pentru care a venit de a cere pentru fiica rristos tot pentru fii lui  a venit și face acea paralela dar menționează și maginea câineleui care a mai folosit o în pilda săracului Lazăr 

  S a văzut ca femeia de alt neam a venit la Hristos pentru ajutor și Hristos a revelat calea prin credință și mărturisiri din orice postura chiar și de umilință    
Sau injosiŕe prefigurat mărturisirea Martinica a credintei

Sărmana Înaltpreasfintite Părinte Arhiepiscop,
Mă numesc Neagu Valentin și am fost săptămâna trecută sa vă rog să mă primiți sub ascultare dacă mă găsiți vrednic. 
Am venit la dumneavoastră pentru a vă întreba dacă aveți un loc din care să vă slujesc în calitate de diacon timp de doi ani pentru a înțelege și acumula experiență în rânduiala bisericii după care dacă dacă mă găsiți vrednic și aveți un post liber să mă primiți să vă slujesc din rândul preoților militari.
Menționez, ca am absolvit seminarul teologic la Roman și facultatea de Teologie la Iași, sunt căsătorit din anul 2017 și am doi copii, din anul 2020 sunt maistru  militar în forțele navale, și în luna octombrie anul 2020 am primit binecuvântarea dumneavoastră de înfiere în Arhiepiscopia Timișului și am susținut examenul de capacitate preoțească.
 Vă mulțumesc pentru răbdare, înțelegere și pentru timpul acordat.

Omul devine viata în dumne,eu renunțând la vremelnica vieții și îmbrățișând resursa și rânduiala vieții vesnice

Dumnezeu a oferit o dorința și fecioara a primit o și l a născut și s a făcut mama ascultând și primind un dar de i femeia este împărăteasa prin dar 

Bărbatul oferă o dorința unei femei iar femeia o îndeplinește și prin ascultare și asumare naște și creste fiul asa și fiu lui dumneze

DumneEu primește pe Dumnezeu în brate 
Simion în contact cu înțelegerea textului tradus întra în contact și cu minunea întrupării și în firea lui se încredințează și taina veșniciei cu care vine nașterea lui Dumnezeu 
Ce au făcut oamenii când au primit pruncul în brate pe Dumnezeu dat oamenilor au zis 
vai te mănânc 
Femeia înțelege cel mai bine întruparea și crearea lumii și primirea vieții în ele și așteptarea lui Dumnezeu ca după odihna a doua zi sa primească porunca pentru a naște 
Cum martirii ca și femeile nu au renunțat la viata din ei la Dumnezeu și la credință și au zis nu ma lepăd și femeile nu lepăd pruncul și viata din mine 
Astfel vedem și pe om care se naște gol spleaca gol dar oro se cearta în lume pentru ceva care nu este al lui ori în cauta pe Dumnezeu pentru a-l câștiga în viata veșnică metrecatoare

Dar


P s omul primește pe Dumnezeu ca prunc în semn am primirii lui Dumnezeu în umanitate și confirmare ca Dumnezeu a I trebat fecioara dacă dorește ca prin ea sa se coboare Dumnezeu în lume ca să o ridice din moarte păcat pieire și propria decădere în care se încătușați prin cei ce nu doresc mântuirea lumii ci stăpânirea lumii căzută în propriile lanțuri 


De același autor

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente