48 de recuperări si căderi aceleasi scăpări
Foi de Jurnal personal în format fizic
Se pare ca Dumnezeu nu înlocuiește înțelesul cinei cu al
jertfei xi păstrează deplinătatea sensurilor duminica Dumnezeu
împarte fizic pâine și vin. Și ne amintește ca la cina cea de taina
ca acea pâine și acel vin ca și acum împărțit din mâinile lui vor
în taina unirii la cina la masa unității în același mod trupul și
sângele lui va curge și se va frânge pentru a fi împărțit pentru
iertarea păcatelor oar ca o jertfa care își ridica fumul la cer
aceasta jertfa Dumnezeu se aduce pentru noi ca noi sa jertfit
pentru păcatele noastre înțelegerea despărțirii noastre de
Dumnezeu ca renunțarea la ce avem mai bun munca pentru un miel
pentru Dumnezeu muncim cu fapte bune spre iertarea
păcatelor
Apoi și potrivnicul este muncit în împotrivirea lui
contra lui Dumnezeu dar orice patima care reprezinta despărțirea de
Dumnezeu și implicit câștigarea de partea potrivnicului a
unui sufleu și voințe astfel păcatul reprezinta nu doar o
despărțire ci și o înroșire și o alta voința paralela libertății ce
ne tine căzuți și despărțiți pana când nu vom birui păcatul patima
și voința potrivnicului de a ne tine despărțiți de Dumnezeu prin
unirea la cina cu Dumnezeu la cina prin care el se ridica și se
coboară pentru a lua sufletele noastre la cer și pentru a ne ridica
din căderile noastre în irationalitatea firescul natural la libera
conștiința și cunoștință pe care o are Dumnezeu I. Rațiunea ce
guvernează realitatea
Astfel preotul nu e doar o haina cu care se lauda un om
ci un har prin care primește puterea de a suferi purta dezlega și
vindeca sufletele celor pe care ii aduce la Dumnezeu deci el nu e
un doctor cu mâinile curate ci un împreună jertfit și eliberator pe
cale alături de mântuitorul și alături de Dumnezeu lupta lui fiind
directa cu a lanțurilor raționale ale patimilor care leagă o
rațiune libera de irationalitati și dependente fizice
Preotul nu doar dezleagă sufletele de biruinței fizice
ci le și vindeca pentru a conlucra în scopul mantuirii
Arhive ale studenților din licee seminarii și facultăți
și accesul lor alături de profesori preoțesc și mireni la datele
documentarele și arhivele publice bor
Ghidul mănăstirilor și parohiilor d-un România
documentar despre icoane pictura arhive cu preoți cununii botezuri
și înmormântări și prezentare călugări preoți frati cântăreți și
consilieri nume prenume date personale nașterilor naștere
căsătorie părinți copii ascultare ocupație distincții educație
călătorii CV scurt
Poze aeriene descriere arhitectura spital arhitectura
istoric lucrări renovare istoric slujitori și monahi
Video audio și scris bog server bor un mini face book
tic toc și you tub life pe un întra net clericilor ortodox unde se
găsesc toate cărțile de la editurile ortodoxe pentru lectura
clerului ortodox life stream ale rugăciunilor din chilii și
biserici
Arhive cu arbore genealogice și locațiile
mormintelor
Picturi și icoane scanate și ierarhizare în pictori
ctitori descriere și perioade în istorie
Îmbogățirea ta înseamnă condamnarea aproapelui la
sărăcie unde e iubirea frățească când tu nu ai același salariu ca
el când din munca lui tu păstrez doua treimi ca să ai salariu mai
mare ca el pentru ca ești patron apoi tul în sărăcește de doua ori
chiria încă pe jumate rata la mașină încă jumate din jumate
mâncarea benzina curent și facilități încă jumate din ju.ate și la
stat încă jumate din jumate și ajungi sa ai datorii pentru o viata
adică viata ta și munca ta e deja cumpărată și cineva primește tot
venitul tău frățește pe 30 de anu adică pana la pensie când te
îmbolnăvești și mori u de e fratietatea când medicul mecanicul
locul de parcare jupoaie din mu ca ta di. Timpul tău unde sunt
apropiații și familia în likeuri care ne despart și ne uimesc arăți
de parca nu ai avea copii job și familie toată ziua în vacanta pai
da ca copii ii ignori soțul la munca munca ta o face servitoarea ca
de aia e plătită sa mu ceașcă unde e fratietatea de ce avem salariu
diferit când cel ce muncește trebuie sa fie la baza piramidei iar
cel Mare are nevoie de muncitori ca să cumpere o tarla mai mare sa
muncească mai mulți unde e fratietatea bogatului e datoria lui sa
tina oamenii la munca departe de familii ne tine oare împreună
I.aginile de pe internet sau ne satisface de la distanta nevoia de
atașament și rămânem neîmpliniți afectiv dar aparent știm ce facem
și unde suntem la fiecare pas mașinăriile au capacitatea de
procesare a câteva sute de oameni deci și puterea de a da de
munca omului cât sa rămână fără vlaga dacă se pune pe telefon și
coboară cu liftul imaginilor pana la pierzare în neantul
singurătății și alienarea unde e fratietatea când din munca toți
deasupra trebuie sa aibă mai mult ca tine și cei de desuet mai
puțin ca tine asta i seama ca atunci când cineva se îmbogățește alt
cineva cade din echilibrul financiar și se îngroapă în datorii ci e
condamnat la sărăcie cu cât de îndepărtăm de centralizarea
financiara ierarhic în jos cineva ultimul trebuie sa plătească
salariile chiriile creditele și datoriile la toți cerșetorul de la
ușa nu face mai mulți bani decât tine pentru ca el nu are casa nu
are haine nu are familie nu are munca nu are școală nu are sănătate
pentru ca toate sunt pe bani curați sau murdari pentru ca orice
spital privat ajunge de succes pentru ca cei de la stat care deja
sunt plătiți cu jumătate din salariu și mu ca fiecăruia deci ori
care plata privata e o cheltuiala în plus deci o sărăcie a
aproapelui iar cerșetorul e condamnat ca sclavie și cerșetorie din
cauza ca a căzut din lanțul trofic am mâncătorii economice unde
fiecare se jupoaie unul pe altul cerșetorul e singurul om liber
Lazăr cel nevinovat de mâncătorii reciproca de la biserica el iese
mai curat ca nu a cerut de la Dumnezeu mai multa putere sa jupoaie
aproapele ci doar mila ieșită din sistemul economic o firmituri de
la masa bogatului de aceea și bogatul cu hambarrle lui a sărăcit pe
toți d-un jur ca să fie sclavii bogăției lui asa și tânărul dacă nu
sare din țarcul mâncătorii bogăției nu va înțelege curăția iubirii
frățești când el e obligat ca patrulea sa aibă sclavi care sa
muncească sa îi I tetina afacerea și profitul deci munca nu mai
este folositoare pentru om ci doar îl menține pe linia economica ce
rost mai are sa facă treaba bună sa ii pese de aproapele când el nu
are nici o bucurie de pe munca lui
Mâncarea și a literaturii bit o mary
Lumea este minunata pentru ca oameninminunati o sfințesc
altfel ar fi pustie frumoasa dar pustie așadar omul este cel ce
sfințește locul și locul îl ajuta pe om sa se își găsească locul
unde își întâlnește sfintenie
Luptându-se te cu umbrele trecutului creezi umbre în
prezentul tău pentru alții sa se lupte aceeași lupta inconstienta
de eliberare găsește pacea în inima ta ?
Nu am nevoie sa dovedesc nimic nimănui
Dacă te ai eliberat de traumele trecutului ce faci cu
declanșatori emoțiilor din prezent care te trimit în aceeași stare
de trauma care se explica prun familiaritate întâmplărilor
trecute apoi ce faci ce cei pe care ii ții legați de starea ta de
trauma și când te dezlege tu de propriile legături ii dezlege și pe
cei din jurul tău sau toate sunt doar starea ta care te cuprinde și
ii cuprinde și pe cei din jurul tău dacă nefericirea și mulțumirea
te caracterizează nu o revarsă în jur
P s înapoi la originile sortii