C 9

 48 de recuperări si căderi aceleasi scăpări 

Foi de Jurnal personal în format fizic 
Se pare ca Dumnezeu nu înlocuiește înțelesul cinei cu al jertfei xi păstrează deplinătatea sensurilor duminica Dumnezeu împarte fizic pâine și vin. Și ne amintește ca la cina cea de taina ca acea pâine și acel vin ca și acum împărțit din mâinile lui vor în taina unirii la cina la masa unității în același mod trupul și sângele lui va curge și se va frânge pentru a fi împărțit pentru iertarea păcatelor oar ca o jertfa care își ridica fumul la cer aceasta jertfa Dumnezeu se aduce pentru noi ca noi sa jertfit pentru păcatele noastre  înțelegerea despărțirii noastre de Dumnezeu ca renunțarea la ce avem mai bun munca pentru un miel pentru Dumnezeu muncim cu fapte bune spre iertarea păcatelor 
Apoi și potrivnicul este muncit în împotrivirea lui contra lui Dumnezeu dar orice patima care reprezinta despărțirea de Dumnezeu și implicit câștigarea  de partea potrivnicului a unui sufleu și voințe astfel păcatul reprezinta nu doar o despărțire ci și o înroșire și o alta voința paralela libertății ce ne tine căzuți și despărțiți pana când nu vom birui păcatul patima și voința potrivnicului de a ne tine despărțiți de Dumnezeu prin unirea la cina cu Dumnezeu la cina prin care el se ridica și se coboară pentru a lua sufletele noastre la cer și pentru a ne ridica din căderile noastre în irationalitatea firescul natural la libera conștiința și cunoștință pe care o are Dumnezeu I. Rațiunea ce guvernează realitatea
Astfel preotul nu e doar o haina cu care se lauda un om ci un har prin care primește puterea de a suferi purta dezlega și vindeca sufletele celor pe care ii aduce la Dumnezeu deci el nu e un doctor cu mâinile curate ci un împreună jertfit și eliberator pe cale alături de mântuitorul și alături de Dumnezeu lupta lui fiind directa cu a lanțurilor raționale ale patimilor care leagă o rațiune libera de irationalitati și dependente fizice 


Preotul nu doar dezleagă sufletele de biruinței fizice ci le și vindeca pentru a conlucra în scopul mantuirii

Arhive ale studenților din licee seminarii și facultăți și accesul lor alături de profesori preoțesc și mireni la datele documentarele și arhivele publice bor

Ghidul mănăstirilor și parohiilor d-un România documentar despre icoane pictura arhive cu preoți cununii botezuri și înmormântări și prezentare călugări preoți frati cântăreți și consilieri nume prenume date personale nașterilor naștere  căsătorie părinți copii ascultare ocupație distincții educație călătorii CV scurt 
Poze aeriene descriere arhitectura spital arhitectura istoric lucrări renovare istoric slujitori și monahi 
Video audio și scris bog server bor un mini face book tic toc și you tub life pe un întra net clericilor ortodox unde se găsesc toate cărțile de la editurile ortodoxe pentru lectura clerului ortodox life stream ale rugăciunilor din chilii și biserici  
Arhive cu arbore genealogice și locațiile mormintelor 
Picturi și icoane scanate și ierarhizare în pictori ctitori descriere și perioade în istorie 

Îmbogățirea ta înseamnă condamnarea aproapelui la sărăcie unde e iubirea frățească când tu nu ai același salariu ca el când din munca lui tu păstrez doua treimi ca să ai salariu mai mare ca el pentru ca ești patron apoi tul în sărăcește de doua ori chiria încă pe jumate rata la mașină încă jumate din jumate mâncarea benzina curent și facilități încă jumate din ju.ate și la stat încă jumate din jumate și ajungi sa ai datorii pentru o viata adică viata ta și munca ta e deja cumpărată și cineva primește tot venitul tău frățește pe 30 de anu adică pana la pensie când te îmbolnăvești și mori u de e fratietatea când medicul mecanicul locul de parcare jupoaie din mu ca ta di. Timpul tău unde sunt apropiații și familia în likeuri care ne despart și ne uimesc arăți de parca nu ai avea copii job și familie toată ziua în vacanta pai da ca copii ii ignori soțul la munca munca ta o face servitoarea ca de aia e plătită sa mu ceașcă unde e fratietatea de ce avem salariu diferit când cel ce muncește trebuie sa fie la baza piramidei iar cel Mare are nevoie de muncitori ca să cumpere o tarla mai mare sa muncească mai mulți unde e fratietatea bogatului e datoria lui sa tina oamenii la munca departe de familii ne tine oare împreună I.aginile de pe internet sau ne satisface de la distanta nevoia de atașament și rămânem neîmpliniți afectiv dar aparent știm ce facem și unde suntem la fiecare pas mașinăriile au capacitatea de procesare a câteva sute de oameni deci și puterea  de a da de munca omului cât sa rămână fără vlaga dacă se pune pe telefon și coboară cu liftul imaginilor  pana la pierzare în neantul singurătății și alienarea unde e fratietatea când din munca toți deasupra trebuie sa aibă mai mult ca tine și cei de desuet mai puțin ca tine asta i seama ca atunci când cineva se îmbogățește alt cineva cade din echilibrul financiar și se îngroapă în datorii ci e condamnat la sărăcie cu cât de îndepărtăm de centralizarea financiara ierarhic în jos cineva ultimul trebuie sa plătească salariile chiriile creditele și datoriile la toți cerșetorul de la ușa nu face mai mulți bani decât tine pentru ca el nu are casa nu are haine nu are familie nu are munca nu are școală nu are sănătate pentru ca toate sunt pe bani curați sau murdari pentru ca orice spital privat ajunge de succes pentru ca cei de la stat care deja sunt plătiți cu jumătate din salariu și mu ca fiecăruia deci ori care plata privata e o cheltuiala în plus deci o sărăcie a aproapelui iar cerșetorul e condamnat ca sclavie și cerșetorie din cauza ca a căzut din lanțul trofic am mâncătorii economice unde fiecare se jupoaie unul pe altul cerșetorul e singurul om liber Lazăr cel nevinovat de mâncătorii reciproca de la biserica el iese mai curat ca nu a cerut de la Dumnezeu mai multa putere sa jupoaie aproapele ci doar mila ieșită din sistemul economic o firmituri de la masa bogatului de aceea și bogatul cu hambarrle lui a sărăcit pe toți d-un jur ca să fie sclavii bogăției lui asa și tânărul dacă nu sare din țarcul mâncătorii bogăției nu va înțelege curăția iubirii frățești când el e obligat ca patrulea sa aibă sclavi care sa muncească sa îi I tetina afacerea și profitul deci munca nu mai este folositoare pentru om ci doar îl menține pe linia economica ce rost mai are sa facă treaba bună sa ii pese de aproapele când el nu are nici o bucurie de pe munca lui 

 Mâncarea și a literaturii bit o mary

Lumea este minunata pentru ca oameninminunati o sfințesc altfel ar fi pustie frumoasa dar pustie așadar omul este cel ce sfințește locul și locul îl ajuta pe om sa se își găsească locul unde își întâlnește  sfintenie

Luptându-se te cu umbrele trecutului creezi umbre în prezentul tău pentru alții sa se lupte aceeași lupta inconstienta de eliberare găsește pacea în inima ta ? 

 Nu am nevoie sa dovedesc nimic nimănui
Dacă te ai eliberat de traumele trecutului ce faci cu declanșatori emoțiilor din prezent care te trimit în aceeași stare de trauma care se explica prun familiaritate  întâmplărilor trecute apoi ce faci ce cei pe care ii ții legați de starea ta de trauma și când te dezlege tu de propriile legături ii dezlege și pe cei din jurul tău sau toate sunt doar starea ta care te cuprinde și ii cuprinde și pe cei din jurul tău dacă nefericirea și mulțumirea te caracterizează nu o revarsă în jur

P s înapoi la originile sortii 


De același autor

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente