C2

 48 de recalculării si ispite ale normalității 

De asemenea huitam sa vedem și pe irod care ținea I. Temniță sufletului sau cuvântul lui Dumnezeu care ii spunea ca nu e bine sa facă ceea ce face dar a ale pentru poftele sale trupești ale pântecelui ale puterii și ale plăcerii trupești stricate sa reducă la tăcere conștiința cea dreapta și sa taie capul celui ce îl descoperă pe Dumnezeu în suflete și sa le aducă jertfa de sânge rușinii și sa le folosească pentru a și satisface și menține plăcerile  mândria și puterea spurcata   . Acum ma gândesc oare acea mișcare de ieșire din I trezitul păcat înaintea maicii domnului de primire a lui Dumnezeu I. Suflet înaintea lui Ioan botezatorul de a răpune rațiunea cea dreapta și a o reduce la tăcere și înaintea îngerilor de a renunță la alinata  și sprijinul lor în lupta și slujire a fost de folos acum folosul este iar calea cu un singur sens s a scris și săvârșit și desăvârșit lupta continua iar înfrângerea nu a fost doar a mea ci și a aliaților mei dar cel ce a învins atunci ar trebui sa nu ma mai reprezinte pentru ca în timp alianțele s au reînnoit sufletul mai are lanțuri de descătușat dar acolo nu mai are ce cauta 

 Vedem în Ioan bitezatoryl și înainte mergatorul o manifestare asemănătoare îngerilor este stotornic  în slavire mărturisire dar nu se mișcă după Dumnezeu ci rămâne în misiunea lui de a lupta pentru Dumnezeu fără sa se împărtășească direct cu el de aceea și conștiința mărturisirii dreptății lui Dumnezeu împotriva păcătoșilor era o lupta vie și înainte mergatoare și nu a văzut ca în urma lui Dumnezeu lucra cu dreptate dar indreptatind pe cei răpuși de greutățile lumii pe când Ioan rămânea focusat pe lupta cu stăpânitor lumii care lucrau la statutul Los cu uneltele nedreptății și a inselatoriei dar Dumnezeu lucra doar împotriva inselotorilor de minți și suflete pana acum nimeni nu a zis nimic împotriva internetului ca era prin de furturi de proprietăți intelectuale  pornografie și imagini dei și filme extrem de agresive la adresa ființe umane dar acum când aceste idei devin incontrolabile de voința libera a omului de a le cauta toți devin conștienți de pericolul de stătea I gropat sub preș 

Deci a I ul dacă vrea sa depășească intelectul uman sa o facă dar sa ne arate și noua ce face sa nu fie egoist ca de aia am făcut mașini mai puternice ca noi ca să fie folositoare dacă nu o sa stea intr un sertar ignorata ca price unelte care va fi folosita doar când va fi nevoie de ea apoi cele trei interpretări ale tăierii capului lui Ioan ca ne bucuram de măreția nașterii de măreția treimii arătate la boboteaza și deodată vine Ioan și strica bucuria când i se taie capul dar înainte cere binecuvântare sa își termine activitatea de la mântuitorul I trecând o i tresare cu mai multe înțelesuri adică tu ești mântuitorul sau altul aici putem vedea înțelesul lui proorocul Iona care s a supărat ca ninivitebii păcătoși nu au fost distrus printr i manifestare și pedeapsa divina când au fost avertizați dar s au pocăit și avertismentul a fost cu folos dar supărarea proorocului a fost mare ca el a știut clar ca un inai te vânzător nimicirea lor dar credință lui a fost zdruncinata când măreția lui Dumnezeu s a arătat milostivi în loc de nimicitoare apoi putem vedea ca apostolii ca să nu se piardă trebuiau sa urmeze unui adevărat învățător și sa mai rămână în urma înainte mergatorului când cel vestit a venit iar vestitirul nu și a îndeplinit misiunea iar asa apare i trezitul răspuns la întrebarea lui Ioan care afla pe capul lui ca Iona care a văzut soarte fugii de Dumnezeu când nici în mijlocul adâncuri pământului nu a găsit ascunzișuri de la fata lui Dumnezeu a trăit soarta și proorocia mantuitirului pe pielea lui ca o alta proorocie a ce se va întâmpla cu mântuitorul primind și răspuns și clarificare a activității mesianice orbii vad morții inviaza bolnavii și ologii sunt vindecați adică nu este o lupta de exterminare a râului  o misiune de salvare a celor robiți care primesc putere deiertare vindecare credință și mărturisire a puterii lui Dumnezeu deci puterea lui Dumnezeu se vede în cei ce cred în biserica sa în viata celor care îl mărturisește pe Dumnezeu iar cei  necredincioși se vor arata slabi și neputincioși răpuși de robia propriei puteri neputincioase în comparație cu Dumnezeu  deci a I ul se va arata neputincios chiar dacă va arata mare putere de a robi și încuia mințile oamenilor dar în comparație cu puterea lui Dumnezeu de a calcă pana și moartea cu moarte prin înviere aceasta mașina fără suflet care are început și apare cu putere nemărginită și pare ca nu are sfârșit uita ca ea e condusa de o facilitate finite pa care tot omul i o oferă siguranță stabilității împotriva intemperiilor naturale oricând pe lume și au aflat fluxuri și refuzuri pana la extincție în dezvoltare dar au ajuns a fi hrana și resurse naturale cum ar fi petrolul cărbunele apa sarea și alte minerale pietre pământ fertil și asa mai departe dacă ceva nu își are echilibrul se îndreaptă ușor și sigur intr o direcție sau alta și la ambele capete se afla marginea mulțumiri bunicii pentru călătoria vieții noastre și pentru ca ne a învățat sa ne păstrăm statornicia indiferent de greutăți 

Arta conflictului e stupida când te gândești ca trebuie sa iei o piatra de jos  ca ființă  rațională și verticala și sa o arunci către cel cu care ești în neînțelegere după milenii de cultura dedicata raționamentele de socializare cât mai dezvoltate totuși omul împins la marginea pământului după cucerire și dinspre conflict a urbanizat la nivel global siguranță împotriva naturii 

P s 

De același autor

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente