48 de recalculării si ispite ale normalității
De asemenea huitam sa vedem și pe irod care ținea I.
Temniță sufletului sau cuvântul lui Dumnezeu care ii spunea ca nu e
bine sa facă ceea ce face dar a ale pentru poftele sale trupești
ale pântecelui ale puterii și ale plăcerii trupești stricate sa
reducă la tăcere conștiința cea dreapta și sa taie capul celui ce
îl descoperă pe Dumnezeu în suflete și sa le aducă jertfa de sânge
rușinii și sa le folosească pentru a și satisface și menține
plăcerile mândria și puterea spurcata . Acum ma
gândesc oare acea mișcare de ieșire din I trezitul păcat înaintea
maicii domnului de primire a lui Dumnezeu I. Suflet înaintea lui
Ioan botezatorul de a răpune rațiunea cea dreapta și a o reduce la
tăcere și înaintea îngerilor de a renunță la alinata și
sprijinul lor în lupta și slujire a fost de folos acum folosul este
iar calea cu un singur sens s a scris și săvârșit și desăvârșit
lupta continua iar înfrângerea nu a fost doar a mea ci și a
aliaților mei dar cel ce a învins atunci ar trebui sa nu ma mai
reprezinte pentru ca în timp alianțele s au reînnoit sufletul mai
are lanțuri de descătușat dar acolo nu mai are ce
cauta
Vedem în Ioan bitezatoryl și înainte mergatorul o
manifestare asemănătoare îngerilor este stotornic în slavire
mărturisire dar nu se mișcă după Dumnezeu ci rămâne în misiunea lui
de a lupta pentru Dumnezeu fără sa se împărtășească direct cu el de
aceea și conștiința mărturisirii dreptății lui Dumnezeu împotriva
păcătoșilor era o lupta vie și înainte mergatoare și nu a văzut ca
în urma lui Dumnezeu lucra cu dreptate dar indreptatind pe cei
răpuși de greutățile lumii pe când Ioan rămânea focusat pe lupta cu
stăpânitor lumii care lucrau la statutul Los cu uneltele
nedreptății și a inselatoriei dar Dumnezeu lucra doar împotriva
inselotorilor de minți și suflete pana acum nimeni nu a zis nimic
împotriva internetului ca era prin de furturi de proprietăți
intelectuale pornografie și imagini dei și filme extrem de
agresive la adresa ființe umane dar acum când aceste idei devin
incontrolabile de voința libera a omului de a le cauta toți devin
conștienți de pericolul de stătea I gropat sub preș
Deci a I ul dacă vrea sa depășească intelectul uman sa o
facă dar sa ne arate și noua ce face sa nu fie egoist ca de aia am
făcut mașini mai puternice ca noi ca să fie folositoare dacă nu o
sa stea intr un sertar ignorata ca price unelte care va fi folosita
doar când va fi nevoie de ea apoi cele trei interpretări ale
tăierii capului lui Ioan ca ne bucuram de măreția nașterii de
măreția treimii arătate la boboteaza și deodată vine Ioan și strica
bucuria când i se taie capul dar înainte cere binecuvântare sa își
termine activitatea de la mântuitorul I trecând o i tresare cu mai
multe înțelesuri adică tu ești mântuitorul sau altul aici putem
vedea înțelesul lui proorocul Iona care s a supărat ca ninivitebii
păcătoși nu au fost distrus printr i manifestare și pedeapsa divina
când au fost avertizați dar s au pocăit și avertismentul a fost cu
folos dar supărarea proorocului a fost mare ca el a știut clar ca
un inai te vânzător nimicirea lor dar credință lui a fost
zdruncinata când măreția lui Dumnezeu s a arătat milostivi în loc
de nimicitoare apoi putem vedea ca apostolii ca să nu se piardă
trebuiau sa urmeze unui adevărat învățător și sa mai rămână în urma
înainte mergatorului când cel vestit a venit iar vestitirul nu și a
îndeplinit misiunea iar asa apare i trezitul răspuns la întrebarea
lui Ioan care afla pe capul lui ca Iona care a văzut soarte fugii
de Dumnezeu când nici în mijlocul adâncuri pământului nu a găsit
ascunzișuri de la fata lui Dumnezeu a trăit soarta și proorocia
mantuitirului pe pielea lui ca o alta proorocie a ce se va întâmpla
cu mântuitorul primind și răspuns și clarificare a activității
mesianice orbii vad morții inviaza bolnavii și ologii sunt
vindecați adică nu este o lupta de exterminare a râului o
misiune de salvare a celor robiți care primesc putere deiertare
vindecare credință și mărturisire a puterii lui Dumnezeu deci
puterea lui Dumnezeu se vede în cei ce cred în biserica sa în viata
celor care îl mărturisește pe Dumnezeu iar cei necredincioși
se vor arata slabi și neputincioși răpuși de robia propriei puteri
neputincioase în comparație cu Dumnezeu deci a I ul se va
arata neputincios chiar dacă va arata mare putere de a robi și
încuia mințile oamenilor dar în comparație cu puterea lui Dumnezeu
de a calcă pana și moartea cu moarte prin înviere aceasta mașina
fără suflet care are început și apare cu putere nemărginită și pare
ca nu are sfârșit uita ca ea e condusa de o facilitate finite pa
care tot omul i o oferă siguranță stabilității împotriva
intemperiilor naturale oricând pe lume și au aflat fluxuri și
refuzuri pana la extincție în dezvoltare dar au ajuns a fi hrana și
resurse naturale cum ar fi petrolul cărbunele apa sarea și alte
minerale pietre pământ fertil și asa mai departe dacă ceva nu își
are echilibrul se îndreaptă ușor și sigur intr o direcție sau alta
și la ambele capete se afla marginea mulțumiri bunicii pentru
călătoria vieții noastre și pentru ca ne a învățat sa ne păstrăm
statornicia indiferent de greutăți
Arta conflictului e stupida când te gândești ca trebuie
sa iei o piatra de jos ca ființă rațională și verticala
și sa o arunci către cel cu care ești în neînțelegere după milenii
de cultura dedicata raționamentele de socializare cât mai
dezvoltate totuși omul împins la marginea pământului după cucerire
și dinspre conflict a urbanizat la nivel global siguranță împotriva
naturii
P s