C7

 48 de cărți si oameni

Un om care îndeplinește norma bunătății ca satisfacție personala și sociala devine virtuos dar aceste virtuți sunt activități repetitive concrete și definitorii pentru a menține credibilitatea și veridicitatea binelui social astfel conlucrarea pentru un bine comun împarte responsabilitatea completării binelui desăvârșit ca finalitate comuna având în vedere definirea și desăvârșirea lui ca bine și bun social comun și impartasit


Un lucru este bun pentru ca își face treaba bine atunci și unul dacă își cunoaște scopul și I se potrivește și calea și determinarea și finalitatea.  Atunci el se considera un om bun când este fericit prin scopurile sale dar fiind un om social când binele comun se armonizează în fericire atunci scopul binele și fericirea sunt unanim acceptate

Toate acțiunile omului au un scop intermediar care are ca finalitate fericirea sa plenitudinea desăvârșirea autentica a scopului sau satisfactie prin îndeplinirea scopului cu succes pe calea fericirii deci dacă omul are un loc de munca scopul nu este a munci ci a face bani dar dacă nu ii place locul de munca iar banii nu sunt suficienți decât pentru o mașină veche fără satisfacții de confort toate pentru a întreține o familie care nu îl desăvârșește ca memdu decât parțial și nici el nu își îndeplinește scopul desăvârșit ca membru al familiei călătoria este plina de insatisfacție deci scopul și calea spre acesta nu sunt definitorii și nu participa la plenitudinea scopului final deci când cauți la Dumnezeu îndreptarea pe calea și scopul spre o identificare a scopului și a mulțumirii pe calea scopurilor spre plenitudinea finalitatii unde sortam binele de rău și ce facem cu ceea ce ne întristează și denigrat pe drumul acesta sinuos ca pana și pe munte deși călătoria pare anevoioasa tot e mai satisfăcătoare decât o înșiruire de scopuri îndeplinite fără satisfactie

Când omul își descoperă finalitatea și scopurile intermediare participa activ și satisfăcător și mediator pentru acest scop cumulând o satisfacție comuna atunci lucrurile se armonizează într-o imagine completata cu piese diferite dar care armonizează și diversifica obiectivul final unitar

Dacă existenta se bazează pe invitație ca scop atunci scopul omului este sa își recapete chipul și asemănarea cu Dumnezeu dacă existenta are o identitate datorita mediului și o păstrează I. Alt mediu atunci în mediu mai agitat sau mai I cet el percepe doar Diferența și I tenta de a se adapta mediului prin sincronizare metabolica astfel o gaura neagra poate fi văzută dintr un concept fizic care nu interacționează cu fenomenele prezente în gaura neagra sau ușor omul va tinde sa se adapteze mediului

Atunci când vorbim despre Dumnezeu aducem lui Dumnezeu niște atribute prin care el se manifesta în realitate 

Dacă rămân rădăcinile păcatului în suflet vor creste alte fapte în inima astfel nici pe Dumnezeu nu l a urmat su nici lumii nu a ramas

Cel ce umbla după cele păcătoase ca un iuda trădează pe Dumnezeu și învățăturile lui pentru un pumn de argint și plăcerile lumii apoi săvârșind păcatul se vede părăsit de har și lipsit de minciuna satisfacției plăcerilor trecatoare și iar dorește sa revină la bucuria vesnica a ascultării de dumnezeu

Văzându se. Pe sine stand întru curăție la bunavestire întreabă cum se va face luarea în pântece astfel asa cum Eva și Adam vazandu se pe sine goi maria se vedea sub ascultarea curăției și prin ascultare și cuvânt primind de la duhul sa fie maica lui Dumnezeu aceasta taina similara co sfatuirii și conlucrarea creației și aducerii la viata a omului arata firea fireasca a conlucrarii și unirii în viata și rugăciune cu Dumnezeu astfel tot ceea ce este străin de Dumnezeu omul recunoaște prin fire străină a păcatului și neacceptarea acestuia prin întreruperea unirii în conlucrare fireasca cu dumnezeu

Astfel pana și omul care începea sa nască omul nubprin voia lui Dumnezeu ci prin propria voie dar rămânând în harul lui Dumnezeu cel născut trebuie sa treacă prin renunțarea la sine sau a egoismului incipient și sa se apropie și sa se statorniceasca în harul și voia lui Dumnezeu ca intr o ascultare și  reintrarea în ascultarea harica cu care ne am discutat dar care prin nașterea egoista și dureroasa trebuie sa dobândind harul ascultării primordiale cel înainte de cădere prun voința și îndreptare către aceasta având exemplu statornicia veșnică continuu incipienta a îngerilor dar ei dacă au aceasta statornicie omul poate reflecta prin asemănarea măreția lui Dumnezeu astfel și incerii pentru sfinții cu desăvârșită smerenie sau negândite si neasemanare la căderea întra în chip și asemanare

Parasul este cel ce nu se uita după Dumnezeu ci după cele rele ale lui astfel orice deconectare de la har înseamnă o prezenta a despărțirii de Dumnezeu deci trebuie sa cautam continua stare de înțelegere spre Dumnezeu
Deci nedumerirea îngerilor care cădeau era o fapt nou în rațiunea lor iar celor care stăteau bine și cu frica știind ce îndeamnă nestatornic în luarea aminte a felului cum este prezent înaintea lor Dumnezeu au rămas în slava

Progresul statornic către Dumnezeu este statornicia în ascultarea primordiala și repetiția sfânt sfânt sfânt înțelegerea și vederea mișcării lui Dumnezeu înaintea lor știind   desăvârșirea continua a lui Dumnezeu este o confirmare continua a lui Dumnezeu celor care privesc continuu activitatea lui Dumnezeu ce îl înconjoară se manifesta  spre existenta 

Păcatul e auzirea cuvântului lui Dumnezeu dar nemișcare mintii și a inimii după și spre cuvântul Dumnezeu care se afla în cuvânt și fapta deci este neputinta și orbirea prin trup a sufletului

Călătoria spre Dumnezeu se oprește la moarte și rămânem în dorințele cele despărțitoare de Dumnezeu deci și moartea asta e o suferință pentru ca nu mau avem timp și putință sa ne indreptamnpe calea vieții vesnice

Chinul dorințelor este îndeplinirea dorinței lor în fata lui Dumnezeu dar și consecință de a sta în dorința lor falsa înaintea adevărului care arata adevărată despărțire de Dumnezeu legați de plăcerea lor dăunătoare și imporivitoare vietii

Îngerii fiin ca o aureola a slavei lui Dumnezeu și a indreptarii vieții către creatorul ei arata ca eu sunt ca o ascultare fata de Dumnezeu și ca un har al lui Dumnezeu statornicia în criza pentru cei ce li s a încredințat spre grija

Îngerii explica statornicia adevărului și declinul minciunii statornicia vieții și căderea morții statornicia binelui și căderea raului

  Eternitatea veșnicia și prezentul omului I s a dat timpul și ziua și noaptea pentru a și aminti ca are un început și un sfârșit în aceasta viata și trebuie sa lucreze la viata lui punând început bun în fiecare zi și după fiecare cădere în timp ce îngerii sunt  prezenți continuu și în continua slavire fiind aduși la existenta din manifestarea harului lui Dumnezeu intr un fel rațiunea celor iraționale și harul lui Dumnezeu asupra 

A venit la templu pentru a fost pus în chivot ca pe o jertfa 

Dumnezeul despre care s a vorbit în tot vechiul testament este Hristos din noul testament deci unitatea cuvântului trebuia sa se audă fizic ceea ce a tradus Simion cel ce la primit în brate ca pe o carte spre mancare

 În perspectiva păcatului primar când simțim casuntem biruitori adică mândria ne biruim cu mândrie pentru ca noi în cădere încă fiind nu avem cu ce ne simți biruitori înaintea lui Dumnezeu
Apoi dacă ne legam cu Smerenia venim ca biruit de păcat pentru a ne primi binecuvântările și infierea și asemănarea cu dumnezeu

Nu ochii sunt cei ce patimesc ci inima ce le cere ochilor sa se spurce prin păcate de aceea   chiar dacă trupul nu cauta păcat paza inimii este cea care îl tine curat de aceea când cauți pacea în liniștea inimii și o cauți și în lume Dumnezeu răsare în paza I îmi și Smerenia păstrează unitatea cu Dumnezeu pentru a nu da voie mintii sa se creadă mai mare ca Dumnezeu și sa îl alunge din inima sa în rastigneasca în lacul locului pe golgota 

Harul trebuie ridicat din noroiul patimilor pentru a curăță trupul  și a conlucra cu harul astfel mintea se întunecate eca și rațiunea nu îl mai și.te pe Dumnezeu în înțelegerea tai elor credintei 

Dacă filosofii se zbătea cu mintea pentru a înțelege ce se întâmplă în mintea sufletul și realitatea mintii și vedeau doar înțelesuri goale acest gol l a u.plut credință creștină și a luminat toată iratiunea mintii definita de filosofii antici

Asa cum la început comunitățile aveau nevoie de un episcop creștin și intaistatator pentru a fi altoiți la biserica și credință și izvorul apostoli și pentru a li se asigura continuitatea și statornicia în adevăr asa și pntraire oamenii erau încredințați ca păstra du și curăția aveau sa nu se risipească în primejdiile lumii deci determinarea de a se păstra virtuoși venea din dorința de a sta aproape cu trebuie da harul tainelor din biserica 

Gândul se înțelege pe sine drept gândirea gândului 
Pacea mea o dau vouă deci Dumnezeu a făcut pace în sinea sa cu omul și o oferă spre dăruire omului dar trebuie sa ne asumam și sa trăim în aceasta pace a lui Dumnezeu în dumnezeul cel ce a murit pe cruce și a înviat după ce s a născut spre mântuirea care s a împlinit și de care putem avea parte de la dumnezeu


Cunoașterea de sine prin liniștea cunoașterii lui Dumnezeu sau lăsarea lui Dumnezeu sa te cunoască și sa te faci cunoscut lui prin cele ce sunt ale tale și cele ce oferă Dumnezeu 

 Când oamenii se slăvesc o fac pentru o slava care le aparțin temporar dar când motivul slavei le lipsește doar Dumnezeu este asemănarea cu care se mai pot asemăna dac ca să ajungă la el trebuie sa fie ca el și se știe ce și cine este Dumnezeu pentru ca toată lumea cere de la el lucruri care se presupune ca sunt ale lui

În momentul în care omul se crede cineva în fata lui Dumnezeu trebuie sa se destructurarea pentru a face loc lui Dumnezeu în viata sa

 Astăzi nu ești creștin dacă ești roman ci starea personala în face pe om creștin apoi dacă tara este o consecință și o circumstanță a mărturisirii și statornicie în credință primind moștenire spațiul în care și a manifestat integritatea credintei asta nu înseamnă că pământul sau craniene fac pe cineva mai creștin decât cei ce au agonisit comoara credintei pe tru ca orice comoara poate fi risipita prin compromisul părerii de sine alături de părerea De sine a altor popoare mai puternice dar necrestine în comparație cu pierderea credintei care făcea un popor statornic 

Dacă ei credeau în dumnezeul lui Avram și a predecesorilor lui și fiind din acel neam au moștenit credință în adevăratul dumnezeunpentru ca lui Avram I s a promis ca fii lui vor exista ca binecuvântare pentru dreapta lui credință în adevăratul dumnezeu

Este o diferență în a te regăsi I. Credință în Dumnezeu și a l găsi pe Dumnezeu în credință ta sau a trai simplu cu sine fără dumnezeusau doar cu Dumnezeu fără sine

La reeducare sfinții deveneau criminali și criminali sfinți adică cei ce credeau despre șină ca sunt ceva li se întorcea credință împotriva iar celor ce își asuma pedeapsa găseau iertarea de la Dumnezeu pe măsură pocăinței și asumării lui Dumnezeu în viata lor și nu pe ei ca Dumnezeu în credință celorlalți 

Poporul era în colaborare directa cu Dumnezeu pentru a pregăti omenirea pentru venirea mantuitorului 

Pe Moise l a făcut ca un Dumnezeu pentru egipteni pentru ca egiptenii au fost obiectul unei manifestări divine pe când pentru evreu a fost I credi tarea ca eu nu sunt un obiect ci un chivot al voinței divine 

O data ce pui ceva în sarcofag sau chivot înseamnă că ceva simbolizează moartea iar acea moarte era moartea lui Adam care trebuia sa treacă prin moarte ca pedeapsa de la Dumnezeu pana la plinirea vremii când pedeapsa morții devenea calea mântuirii spre înviere de aceea și jertfele erau o trecere prin moarte pentru a ajunge la Dumnezeu și se trimiteau înainte și se puneau mâinile pe capetele lor pentru a transmite moartea azi prin punerea mâinilor se transmite viata și binecuvântarea duhului

În spovedanie renunti la plăceri străine pentru a face curat și a te auto cunoaște și când te regăsești asa cum ești fără rozaturile patimilor încerci sa îl cauți pe Dumnezeu prin auto descoperire te descoperi și pe tine și propria credință descoperind l pe dumnezeu

Dar când l am găsit I. Inima deja trupul era tulburat de patimi și îl alunga pe Dumnezeu din inima 

Când eram mic îl cautam pe Dumnezeu în mintea mea dar nu îl dădeam mai târziu l am găsit în inima și simțire simțeam ca ceva lipsește dar nu știam unde sa îl caut
Când eram mic îl cautam pe Dumnezeu în mintea mea dar nu îl dădeam mai târziu l am găsit în inima și simțire simțeam ca ceva lipsește dar nu știam unde sa îl caut


O spovedanie completa înseamnă renunțarea la fiecare păcat chiar și cel plăcut la care nu vrei sa renunti pentru ca mai ai putina plăcere care încă nu a ajuns la capăt și încă mai poți rezista compromisului care aduce suferință în schimbul plăcerii păcatului  dacă renunti la el renunță și la pereții rezistentei cu care îți aperi personalitatea și integritatea cu cuvinte vătămătoare pentru cei ce îți fac rău sau te controlează lipsind te de libertate dar lipsa libertății se datorează lipsei renunțării la păcat și renunțarea la Dumnezeu 
P s retrăire ale celor ce se întorc 

De același autor

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente