Cap 2 cu 8

48 de recuperări

Credința crestina nu este o legislație sau un comportament social exclus din realitatea practica a vieții, credința este un stil de viața personal folositor societatii fără a cere societatii o acceptare a strictețea religioase creștine de aceea credința crestina nu este o religie care abuzează de îngăduință societatii si dar se desparte de căderile acesteia prin verticalitatea mărturisirii așa cum spune părinții se vor despărți de copii datorită faptului ca cel ce a descoperit calea dreptății nu dorește sa se despartă de adevar iar cel ce nu colunoaste adevarul nu poate face luc in inima sa lui Dumnezeu si dreptei credințe si din cauza aceasta va intra in conflict si dezbinare cu mărturisitorul dreptei credințe

Si păcatul

Meu înaintea mea este pururea cu gândul asta sa nu mai faci păcatele ca peste tot când vei fi înaintea lui Dumnezeu pocăință dreapta pe măsura păcatului este obligatoriu sa te însoțească după spovedanie poate îți este de folos sa îl pomenești ca fapta pentru a nu îl trai si frânge încă oa data inima ta cu patima la care ai fost parte si cere de la Dumnezeu vindecarea ca mai înainte pentru a merge pe calea cea dreapta si inima ta sa fie toată viața franta pentru păcatele tale dar vindecata cu mila si iubirea lui Dumnezeu si roagă te sa se milostivească si pentru toate păcatele celor cu care ai fost ca toată urma păcatului tău in lume sa fie vindecata si șteargă de pe fata pământului si dreapta pocainta sa rămână doar in inima ta iar a celor pe care i ai împins la păcat sa o vindece Dumnezeu de traumele su urmările păcatului

Păcatele raman in om ca o ancora si lanțuri care îl țin pe om departe de urcusul spre Dumnezeu Dumnezeu dezleagă vindeca si iarta dar numic nu le șterge din memorie si vei trai cu ele pana la moarte deci in cine te încetezi când te dai la păcat ca ți le va șterge când Dumnezeu nu are o bagheta magica cu care scoate păcatele din om de aceea pocăință si smerenia pentru păcatele tale te vor însoțit pe calea spre Dumnezeu si tainica si neștiuta e lucrarea de iertare si dezlegare de păcat iar preotul care dezleagă fără canon cum îl pui in cârca lui când abia tu poți sa ți le care cum a reușit desfrânate sa iubească atât de mult pe Dumnezeu când si Dumnezeu a dezlegări de păcatele ei nu cu necurăție punea Mir si lacrimi cu cu recunoștință pentru marea lui îndurare pentru iertarea si dezlegarea păcatelor ei

Fugind de amintirea si fapta păcatului fugi si de pedeapsa lui Dumnezeu dar si de frica de a retrăi păcatul si de a te face încă o data vinovat de săvârșirea lui dar mergând înainte la conștiința care ți a spus sa nu faci păcatul încearcă sa mergi pe calea care dorea conștiința sa te duci si sa rămâi cu pocăință ca păcatul e făcut si doar Dumnezeu te mai vindeca de rana faptul ca in firea ta trăiește când îți aduci aminte de păcat doar Dumnezeu te poate aduce pe calea cea dreapta a vindecării prin pocăință

Ce au vrut când au cerut sa stea de a dreapta si de a stânga ca au văzut ca hristos era faimos si respectat si credeau despre el multe dar el este fiul lui Dumnezeu si împlinește voia tatălui de a sluji tatălui aducând oamenii in sânul tatălui pana la jertfa pe cruce a făcut ascultare si a adus lumea prin moartea de care s au îmbolnăvit la Înviere si i a luat după el iar cei ce au slujit lui hristos cu ascultare deplina a fost feciara Maria care după cuvânt a lăsat taina sa lucreze in credința ei si ioan Botezătorul care a luptat împotriva păcatului pana la moarte iar botezul cu care s au botezat a fost ca ioan a văzut rezultatul doriți sale de a fi mărit lângă Dumnezeu fără vrednicie prin rasplata apocalipsei pentru cei nevrednici iar Iacob a fost arhiepiscop la Ierusalim dar a suferit Trădarea poporului ales ca Mântuitorul de pe urma luinirod

Așa cum o pastila își face efectul la interior dar dacă ei ceva împotriva sau nu o iei la timp nu își mai face efectul sau e chiar dăunătoare așa si lucrările duhovnicesti daca le scoți la vedere sau le faci fără binecuvântare își pierd efectul vindecător si in loc de antidot pentru patimi lucrarea lor starneste alte patimi mai vătămătoare

Dacă Dumnezeu este in ascuns si in taina toate poruncile lui post rugăciune si milostenie fa le tot in ascuns ca natura lucrărilor pentru Dumnezeu sa fie tainice așa cum si Dumnezeu este si lucrează in ajutorul tău ca sa nu îți ei rasplata de la oameni pentru o lucrare la care Dumnezeu te a ajutat si ți a dat binecuvântare pentru ca nimeni nu vede tainica lucrare a lui Dumnezeu din faptele oamenilor de aceea in fata bisericilor uneori nu sunt cerșetori pentru ca cineva in taina a avut grija de ei si nu mai stau ca lazar cel neajutorat la pragul bogatului cum lăudam bogatii in biserica când la USA bisericii e plin de săraci nemiluit

Dacă te ostenești pentru o fapta buna ce rost mai are sa irosești atâta munca nu o singura vorba mincinoasa cu care te mândrești pentru o lucrare la care spor l ai primit de la Dumnezeu si el a muncit mai mult decât tine care doar cu voința si cu rugăciunea la Dumnezeu pentru ajutor te ai ostenit

Spovedania ara si curată sufletul împărtășirea este semănarea cuvântului si trăire după Dumnezeu eate îngrijirea si odraslirea cuvântului iar sărbătorile sunt ploi binecuvântate si la vreme pentru rodul băgat al cuvântului de aceea cel care caută pe Dumnezeu in afara bisericii nu rodește sufletul sau fără tainele curățitoare ale bisericii si împărăția cerului nu se deschide in inima sa pentru amintea Împăratul slavei de aceea desțelenirea sufletului de patimile pe care le consideram folositoare si pe care le îngăduie duhul lumesc precum desfranarea lăcomia ura disprețul avortul si toate răutățile pământului nu sunt dătătoare de viața si nu au ce caută in sufletul omului pentru ca Dumnezeu nu intra in casa desfranatelor sa in casa de pariuri decât dacă cineva vrea sa iasă de acolo si nu poate pentru ca e legat cu lanțurile patimilor si a conștiinței si puterii Al-Arabiya si orbite de aceasta lume care le îngăduie pe toate si se leapădă de toate darurile lui Dumnezeu in schimbul plăcerilor trecătoare si vătămătoare omul fiind orbit de sclipirea păcătoasa a lumii si nu mai dorește sa se oateneasca pentru împărăția cerurilor in lucrarea virtuților pentru moștenirea Mântuirii din viața de apoi si nu mai simte bucurie împreuna lucrarii pentru bunăstarea duhovniceasca a aproapelui dobândită din practicarea virtuților

Dacă te a iertat Dumnezeu de păcat nu te mai gândi la se ai dobândit prin păcat ci la conștiința care trebuia sa te oprească de la păcat dorind starea de curăție dinaintea păcatului si la calea pocaintei cu frângerea de inima pentru a te ridica din păcat pentru a rămâne smerit pe calea cea dreapta si anu te ridica pe calea mândriei cea pierzătoare care te scoate de pe calea vredniciei tale si te rataceste pe cau care nu duc la Dumnezeu dacă ridic capul si privirea de la cărarea cea dreapta si cauți înălțimi care nu duc la Dumnezeu

De aceea fecioria este curăția conștiinței curate si cuvântul si judecata curat al lui dumnezeu mintea omului fiecare păcat alterând conștiința mintea si trupul cu moartea la care a compromis si consimțit conștiința aste fecioria maicii domnului a rămas si judecata domnului curată in firea ei si a născut fără dureri asta însemnând ca durerea femeilor e ca sa nu se creadă ele purtătoare si dătătoare de viața ci prin naștere însuși conștiința lor se îndoiește de pericolul nașterii asupra vieții lor la naștere durerea naște in femeie frica de moarte pe care eva nu a avut o când s a lăsat ispitită sa primească moartea in trupul ei si in firea umană iar bărbatul supunându se femeii si luând si el moartea l a lăsat cu conștiința ca trebuie sa aibă grija de judecata femeii si sa fie stapan si îngrijitor peste ea așa cum Dumnezeu locuiește este stapan si sfințește biserica spre bine este stapan peste biserica nu spre a o face roaba si slujitoare ci împărăteasa îngrijitoare si stăpânitoare peste casa grădina copii si vistierie si viața sa așa cum diserica este curată când asculta de Dumnezeu așa si femeia este slăbită si lăudata când are virtuți de femeie vrednica de a Împărați cu virtuți in casa unui bărbat iar de va umbla in sălbăticie si neascultare va primi ceea ce caută risipire izgonirea si dispreț pana își va împlini iubirea si îndatorirea de stăpâna vrednica a casei bărbatului iar bărbatul primește vrednicia din iubirea bărbăția si fidelitatea cu care își ocrotește familia ca se spune cel ce dorește sa fie stapan sa slujească si cu cât va sluji mai mult cu atât mai mare si abundenta ii va fi gospodăria dacă slujba lui va merge pe calea cea dătătoare de viața a lui Dumnezeu si nu va umbla in calea Risipirii si a pierzarii harului si binecuvântării de la Dumnezeu

Adam si eva ai primit otrava morții când au mancat prin neascultare dar au murit cu adevărat când au conștientizat ca au greșit nu au fugit la Dumnezeu sa ii vindece si nu au cerut de la Dumnezeu vindecare ba ai încercat sa se vindece încercând sa se dezvinovățească de faptul împlinit judecând si împingând la moarte pe cel prin care le a venit ispita ei fiind cei ce nu au inteles ca conștiința lor le a spus ce se va întâmpla adică glasul lui Dumnezeu din om asemănarea omului cu Dumnezeu care mai apoi a foat robita de păcat nu s au întors spre greșeala lor spre a o izgoni de la sine ci au acceptat o in sine si s au ascuns de Dumnezeu nu au venit ca un copil lovit la Dumnezeu sa se vindece iar după otrava si după primirea in sine si otrăvirea reciproca cu parând pe celălalt de greșeala la care a consimțit si trupul a început sa se decline sub acțiunea morții si natura nu mai recunoștea voia lui Dumnezeu din om si a început sa se îndrepte si ea spre neascultare împotrivire si moarte fără un grădinar grijuliu si îndumnezeire cu voia dătătoare si purtătoare de viața a lui Dumnezeu

Acea trâmbița va chema si viața din oameni si drepții vor învia fără slăbiciunile trupului având in ei doar viața ce curată pe care Dumnezeu ne a înzestrat prin creație si de la naștere

Așa cum la anumite sunete sau vibrații animalele si Insectele sunt sensibile si reacționează diferit așa la trâmbița judecății de apoi toate răutățile omului vor ieși la judecata pentru a fi cernite de judecător si cele bune vor merge in rai iar cele rele vor fi aruncate in focul veșnic si astăzi vedem ca unele reclame sau filme folosesc imagini culor si simboluri pentru a scoate la iveală din om ce e mai rău poftele pornirile dorințele si le folosesc pentru a controla oamenii si a i face robi controlând si oferind dorințele oamenilor indatorinduse muncind si Trăind pentru satisfacerea poftelor



De același autor