Sunt trei feluri de oameni pe lumea asta
Cei care știu sa numere pana la trei și cei care nu știu de
aia apar acele doua categorii de oameni a celor care pot extrapola
din informații incomplete
Adică cei care nu știu cei care știu și cei care se afla în
procesul de învățare completând propozițiile neterminate ale
Educatorului prin intuiție logica repetiție rememorare experiența
și curajul de a îndrăzni sa răzbată necunoscutul
și totuși importanța primei păreri impulsive este flacăra care
ține lumânarea aprinsă. asta ține de orizontul imaginației și de
natura acestea de a edeniza realitatea imediat următoare sau de a o
compromite la impactul cu realitatea. de aceea omul este trihotomic
cel care a fost cel care este și cel care va fi problema apare
atunci când natura celor trei deși una comună diferă în funcție de
direcția în care perspectiva cu care trăim realitatea este abordată
privind spre viitor ștergând experiența constructivă a trecutului
trăind prezentul ca pe o continuă resursă inepuizabilă risipind
resursele dobândite sau potențiale și în viitor sărăcind prezentul
de oportunități prin investiția continuă în realități intangibile.
ei bine multitudinea variantelor și combinațiilor de împreunare a
celor trei în funcție de dozaj poate căpăta o problemă matematică
dar și o caracteristică aleatorie în funcție de gravitatea normelor
de implicare responsabilizare sau compromitere.
Fericirea nu este palpabila dar este transmisibilă e doar ceva
ce reprezintă un alt ceva determinata doar de intenția de a fi sau
nu în funcție de un stimul. Problema e ca orice reacție interna
redresată va caută stimuli artificiali da a externa liza potențiala
energie pentru a fi decantate. Doar ca obligativitatea autocenzurii
unor caracteristici de personalitate adică intrinseci nu arbitrare
poate crea tulburări de comportament necaracteristice persoanei în
cauză; mai apare și inadaptarea la un mediu restrictiv care te
concepe drept persoana reprezentata de caracteristicile auto
represive. Bineînțeles ca toate mediile sunt arbitrate de
circumstanțe iar adaptarea este necesară. dar ca cel care ești
integrat poți fi perceput ca bun rău sau inadaptat sau bun pentru
altceva in afara sistemului ceea ce te supune unei imparțialități
în necunoștință de cauză poți fi mai puțin decât imparțial ca
predefinit pentru ca binele este bine și răul este rău iar natura
liberului arbitru este de a reprezenta binele prin urmare
obiectivul liberului arbitru este de facilita libertatea de a face
bine și de a fi parte din grup prin dobândire de abilități și
integrarea acestora în cerințele postului indiferent de vocație sau
predestinație care pot fi readaptate în funcție de distopiile sau
utopiile în care te poți integra timpul și spațiile
personale.
P. s. familie casă grădina carieră morală societate educație
neam demnitate muncă devotament călătorii în diferite scopuri toate
sunt spații existente concomitent independente și integrate.