Alo! Relația cu clientul mai contează? Studiu de Mystery Shopping – piața telecom

Doar unul din patru clienți potențiali se declară pe deplin mulțumit de consilierea și atenția oferită de consultanții de vânzări a marilor jucători de pe piața telecom din România, conform unui studiu efectuat de echipa VBS - Business Solutions. Deși angajații au fost politicoși în conversație, s-a observant că lipsesc micile detalii care fac dintr-o simpla interacțiune un serviciu excepțional: de exemplu majoritatea consultanților nu folosesc pronumele de politețe în adresare, iar aproximativ 87% dintre ei nu i-au mulțumit clientului nici macăr o dată pe parcursul discuției. Mai mult, doar în jumătate din cazuri întâmpinarea s-a făcut promt, în mai puțin de 3 minute de la intrarea în magazin.
Dacă consultanții au menționat benficiile ofertei prezentate în proporție de 70%, iar cele legate de portare în jumătate din interacțiunile analizate, procentul celor care au vorbit de superioritatea pachetelor și servicii...