Vocea din On-line. Studiu de mystery calling

90% dintre operatorii din departamentele de “customer support” ai jucătorilor de pe piaţa IT on line, nu au oferit detalii despre politica de garanţie a produselor recomandate, conform unui studiu de mystery shopping efectuat de VBS – Business Solutions. Totodată aceştia au oferit răspunsuri evazive când potenţialii clienţi s-au interesat de procedura de returnare adoptată de companie. 
Ne aflăm într-un stadiu incipient al dezvoltării comerţului electronic. Încrederea consumatorilor depinde în mare măsură de vocea care reprezintă compania, de modul în care personalul reuşeşte să înţeleagă aşteptările clientului, să răspundă cerinţelor lui şi să îl convingă că tranzacţia on line este rapidă, avantajoasă şi mai ales sigură. Cu toate acestea, doar 7 din cele 30 de evaluări efectuate au avut rezultate satisfăcătoare, iar nivelul de calitate privind consilierea clienţilor la telefon este unul sub li...