Călătoria cu taxiul între “frustrant” şi “reconfortant”

Siguranţa şi confortul cetăţeanului sunt pe ultimul plan pentru taximetriştii din Bucureşti,conform unui studiu de Mystery Shopping efectuat deVBS – Business Solutions. 
Lipsa unor criterii clare de selecţie a personalului, un parc auto învechit şi neîngrijit însoţit de lipsa unor standarde şi proceduri de monitorizare şi control a calităţii serviciilor a condus în ultimii ani la o ierarhizare a companiilor de taximetrie din Bucureşti exclusiv după costul pe kilometru şi numărul de maşini deţinute. Mai mult, meseria de taximetrist a devenit una conjuncturală, în lipsa unui alt loc de muncă. 
Mirosul strident de ţigară, murdăria, lipsa aerului condiţionat, muzica de proastă calitate sau volumul ridicat al staţiilor de recepţie - emisie reduc considerabil confortul clientului în timpul unei curse, transformând-o într-o experienţă neplăcută, în plus, şi pe bani. Totul este condimentat cu convorbiri person...