În România, peste 50% din manageri nu au auzit de activitatea de Mystery Shopping

Hot News - Martie 2010
Povestea Cosminei Meseşan este una asemănătoare cu cea a sutelor de tineri români care au plecat în străinătate pentru se perfecționa și a-și face o carieră de succes. Povestea ei diferă însă prin faptul că a ales să se întoarcă în România după 3 ani de munca în Los Angeles și să înceapă o afacere într-un domeniu relativ nou la noi: Mystery Shopping. Despre ce înseamnă și ce presupune Mystery Shopping-ul, cum se prezintă piața din România față de cea din SUA, despre preturi și cum să-ți îmbunătățești serviciile citiți în interviul realizat de HotNews.ro cu Cosmina Voichiţa Meseşan
Rep: Ai plecat în SUA în 2005 cu un training în marketing și te-ai specializat în Mystery Shopping, un domeniu nu prea cunoscut în România la acea data... 
Cosmina Voichiţa Meseşan: Am lucrat în SUA, în Los Angeles...