Loializarea Clienţilor prin gestionarea eficientă a Reclamaţiilor

Puţin din experienţa personală...
Aş dori să încep într-o notă optimistă, nu pentru a căuta vinovaţi ci mai degrabă soluţii. De aceea am să vă împărtăşesc o mică întâmplare dintr-o altă lume, unde clienţii sunt trataţi cu respect, unde deopotrivă antreprenorii şi angajaţii din "front line" cred ca aceştia sunt cheia principală a succesului în afaceri.
În primavara lui 2005 am pornit într-o aventură a vieţii dincolo de ocean, pentru un program de specializare în Los Angeles, USA. Pe parcursul a celor trei ani am aprofundat cunoştintele mele privind serviciu de mystery shopping (si implicit a cercetărilor de marketing) şi am lucrat efectiv în customer service, vânzări şi management.
Experienţa pe care doresc sa v-o împărtăşesc se întâmpla într-un restaurant cu tradiţie din acea regiune, California Pizza Kitchen, mai exact cel situat în Northridge California.
Pentru americani ...